támogatás

A ŠKODA tizenegyedik alkalommal a Tour de France szponzora

2014.07.04.

Idén már tizenegyedik alkalommal támogatja a ŠKODA AUTO szponzorként és hivatalos járműveket biztosító partnerként a Tour de France-t. A világ legismertebb kerékpáros versenye számára a ŠKODA 250 autóból álló flottát biztosít. A peloton élén most is egy piros ŠKODA Superb halad majd, amely többek között a Tour versenyigazgatójának mobil irányító központjaként szolgál majd. Az idei Tour de France július 5. és 27. között kerül megrendezésre.

„A ŠKODA közreműködése a Tour de France versenyén immár tizenegy éve ékköve a márka kerékpáros szponzorációinak.” – nyilatkozta Werner Eichhorn, a ŠKODA igazgatótanácsának értékesítés és marketing területeiért felelős tagja. „A világ legjelentősebb kerékpáros versenyein való megjelenés tartósan erősíti a márka arculatát és ismertségét. A Tour és a kerékpársport támogatása többmint hagyományos szponzoráció.Ez az egész vállalat szívügye, hiszen történetünk a kerékpárgyártásban gyökerezik, köszönhetően alapító atyáinknak, Laurinnak és Klementnek” tette hozzá Werner Eichhorn.

A Tour de France 2014. július 5-én rajtol el Leeds városából – az első három szakasz ebben az évben Anglián keresztül vezet. Összesen 21 szakasz után a versenyzők július 27-én érkeznek célba az előkelő párizsi Champs-Elysées sugárúton. A korábbi évekhez hasonlóan a ŠKODA idén is a „Fehér trikó” támogatója, amelyet a legjobb, 25 év alatti versenyző viselhet.

Március elején a cseh autógyártó további öt évvel, egészen 2018-ig meghosszabbította Tour de France szponzori szerződését. A megállapodás magában foglalja a spanyol körverseny („La Vuelta“) és több további nemzetközi kerékpárverseny támogatását is.

A Tour de France szponzoráció gerincétidén is a tekintélyes ŠKODA flotta adja. Kereken 250 autó – elsősorban ŠKODA Octavia Combi és ŠKODA Superb modellek– teljesít éjjel-nappal szolgálatot, mint kísérőjármű. Már az együttműködés első évében főszerepet játszott a ŠKODA flotta a versennyel kapcsolatos aktivitásokban. Ezek az autók évről évre hozzávetőleg 2,8 millió kilométert tesznek meg a Tour de France versenyhez kapcsolódóan. 2004 óta a ŠKODA flottához tartozó autók közel 28 millió kilométert teljesítettek mindenféle műszaki meghibásodás nélkül.

Emellett minden Tour rajongó láthatja majd a „piros autót”, a piros színű ŠKODA Superb modellt, amely a mezőny előtt halad majd. Ez a gépjármű afféle mobil irányító központként működik majd. A versenyigazgató innen adja meg minden reggel a zöld jelzést, hogy elrajtolhat a mezőny, innen szervezi a pelotonnal kapcsolatos forgalomirányítási manővereket továbbá kommunikál a versenyfelügyelőkkel. Éppen ezért az autót technikai berendezések széles körével szerelték fel, többek között egy négy csatornás rádióval, amelyen keresztül információkat fogadhat és utasításokat közölhet.

Mindemellett a „piros autó” az egyetlen olyan gépjármű, amely az egyes szakaszok célvonalán a versenyzőkkel együtt áthaladhat.

A Tour versenyigazgatója, Christian Prudhomme foglal helyet a Superb hátsó ülésén. „Szeretem a Superbemet. Nagyszerű autó. Én 190 centiméter magas vagyok, éppen akkora, mint a sofőröm. Ennek ellenére a hátsó ülésen nagyon kényelmesen el tudok helyezkedni, akár még a lábaimat keresztezve is. Azt pedig különösen várom, milyen lesz egy ilyen hatalmas panorámatető alatt utazni.” – nyilatkozta Prudhomme. „Piros autóként” való bevetése alkalmából ez a Superb egy különleges panorámatetőt kapott, amely gombnyomásra hátulról nyílik előre. Így mikor az nyitva van, Prudhomme a hátsó ülésen helyet foglalva is fel tud majd állni.

A Tour de France szponzorációt a márka egy széleskörű kommunikációs kampánnyal is megtámogatja. Teljesen új fejlesztés a ŠKODA részéről a „WeLoveCycling.com“ oldal. A honlap kínálatában élő riportok, filmek és a kerékpársport világából vett apró érdekességek szerepelnek. Ezen felül a kerékpársportért rajongók egy nyereményjátékban is részt vehetnek és többek között megnyerhetik a lehetőséget, hogy egy napon keresztül a Tour de France pelotonját élőben követhessék a helyszínen. A cseh márka Tour de France versennyel kapcsolatos aktivitását az érdeklődők a facebook.com/skoda-cycling közösségi oldalon is figyelemmel kísérhetik.

A Tour de France a világ legnagyobb sporteseményeinek egyike. Csupán a labdarugó világbajnokság és az Olimpiai játékok rendelkeznek nála nagyobb nézőközönséggel.

2013-ban 12 millió rajongó szurkolt az utak mentén, míg a tévéképernyők előtt összesen 3,5 milliárdan követték a versenyt a világ minden táján.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.17
Idén, immár harmadik alkalommal indít közlekedésbiztonsági témájú online felmérést a Nemzeti....
2024.05.17
Az ünnepi hosszú hétvégén, május 18. (szombat) reggeltől május 20. (pünkösdhétfő) estig ismét....
2024.05.17
Le kellett zárni az autópályát éjszaka. ..
2024.05.17
Amíg a tisztán elektromos autók piaca stagnál, addig a plug-in hybridek növekedést mutatnak, amire....
2024.05.16
Szombathely térségében történt a súlyos baleset – közölte az Országos Katasztrófavédelmi....
2024.05.16
A HangZóna mai vendége Lambert Gábor, a Magyar Biztosítók Szövetségének kommunikációs vezetője. ..
2024.05.16
Közel huszonkétezren látogattak el az idei Balatonfüred Concours d’Elegance-ra, amelyet a BMW Group....
2024.05.16
A „Terminál” a valóságban.   ..
2024.05.16
A Netrisk szerint a dízelmotoros, benzines, hibrid és elektromos új autók esetén az átlagdíj az....
2024.05.16
A szegedi Csonka János Technikumban tanul az ország két legjobb autószerelője és a legügyesebb....