Audi Hungaria Motor Kft.
Japán
Illusztrációk: Audi Hungaria
A japán futballválogatott megrendelésére 11 darab Audi készült Győrben, szamurájkék színben. Közöttük volt egy Audi TT Coupé is. A szamurájkák színt az Audi Hungaria egyedi lakkozójában keverték ki és itt vitték fel a karosszériára. De Japán egy mások okból is különleges. Az országban hazánkkal ellentétében bal oldali közlekedés van érvényben, ennek ellenére sok japán vásárló nem az ott megszokott jobb oldali kormánnyal kéri autóját, hanem az Európában megszokott bal oldalon elhelyezkedő vezetőüléssel és kormánnyal. Az ok: elegánsnak számít és növeli a tulajdonos presztízsét.
Egyesült Államok
Az amerikaiak szeretik tudni, hogy éppen délnek, északnak, nyugatnak vagy keletnek tartanak. Ezért az Egyesült Állomokba kerülő Audik visszapillantó tükrébe iránytűt is beépítenek. Így bármerre jár az autós, felhős időben is pontosan tisztában van a földrajzi irányokkal.
Kanada
A kanadai piacra gyártott autóknál a győri munkatársaknak egy érdekes fényszóró beállításra kell figyelniük. Amikor a kanadaiak bekapcsolják a gyújtást az Audijukon, nem kapcsolódhat fel automatikusan a fényszóró. Az ok egyszerű: a kanadaiak előszeretettel látogatják az autós mozikat, így az automatikusan bekapcsolódó fényszóró zavarná a filmvetítést.
Egyiptom
Egyiptomban a közlekedési normák mások, mint Európában. Aki járt már ott, tudja, az autósok előszeretettel nyomják a dudát. Az állandó tülkölés nem csak kaotikusnak tűnik, hanem a hangjelzőt is próbára teszi a folyamatos nyomkodás. Ezért a győri Audi munkatársai az Egyiptomba kerülő autókba strapabíróbb és hosszabb élettartalmú kürtöt építenek be, hogy bírja az egyiptomi sofőrök folyamatos dudálását.
Dél-Afrika
Arrafelé Európához képest szokatlanul meleg az időjárás. Ülésfűtésnek nem sok értelme lenne, így aztán a Dél-Afrikába kerülő autókat szinte kivétel nélkül ülésfűtés nélkül rendelik a leendő Audi-tulajdonosok.
Norvégia
Dél-Afrikához képest a másik véglet. Az ülésfűtés itt szinte kötelező az autó felszereltségei közül. De van egy másik is, amit a norvégek előszeretettel rendelnek, ez pedig az integrált sízsák.
A Győrben gyártott 160 ezer autó így oszlott meg az egyes típusok között.