Audi

Thomas Faustmann nem szakad el Magyarországtól

2016.05.08.

Több mint tíz évig vezette az Audi Hungaria Motor Kft.-t Thomas Faustmann. Az elmúlt év októberében távozott Győrből, hátra hagyva a világ legnagyobb motorgyárát, amelyet vezetésével ért el a győri Audi. Thomas Faustmannal a győr-péri repülőtéren találkoztunk, s néhány kérdést is feltettünk neki.

Thomas Faustmann így örült a viszontlátásnak azon a repülőtéren, amelyet az ő győri időszaka alatt fejlesztettek nemzetközi mércével mérve is fejlett légikikötővé.

Milyen érzés újra Győr közelében lenni?

Csodálatos, az itt töltött időt sosem felejtem el.

Mi járatban a győr-péri repülőtéren?

Ingolstadtból repültem idáig, autóval megyek tovább a Volkswagen pozsonyi gyárába.

Mi lett az új titulusa, hol folytatja Győr után?

Ingolstadtban vagyok, az előszériás gyártás vezetőjeként.

Mit jelent az előszériás gyártás?

Minden sorozatgyártás megkezdése előtt van úgynevezett előszériás gyártás. Ennek lényege, hogy ellenőrzik a sor egyes elemeit, az automatákat és itt próbálgatják, mit lehetne még módosítani, hogy gyorsabb legyen a gyártás. Ezek az autók egyébként kereskedelmi forgalomba nem kerülnek.

Csak az Ingolstadtban készülő autók előszériás gyártásáért felel?

Ellenkezőleg, bárhol a világban Audi sorozatgyártást készítenek elő, az előszéria mind hozzám tartozik.

Győrben 2018-től kezdik el gyártani az Audi Q3-as modellt.

Ez pedig azt jelenti, hogy továbbra is kapcsolatban maradok a győri gyárral, hiszen az előszériás gyártást majd mi felügyeljük.

És azt is jelenti, hogy gyakran megfordul sikerei helyszínén Győrben?

Gyakran jövök majd Győrbe az Audi Hungariához. Jó lesz újra találkozni a régi ismerősökkel, az Audiban éppúgy, mint a városban.

Akkor a viszontlátásra Magyarországon, vagy ahogy Önöknél mondják, Aufwiedersehn in Ungarn! 

Emlék a múltból: Amikor Thomas Faustmannt tiszteletbeli doktorrá avatta a Széchenyi István Egyetem.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.06
A Stellantis akoljában nem sok egyéniség születik, az Opel Corsa picit mégis más, mint a többi....
2024.05.06
Megérkezett a tavaly év végén beharangozott, megújult Lexus UX hibrid: a minden részletében....
2024.05.06
Amíg nálunk egyelőre nem jelentették be a Mazda6 utódját, addig a hatalmas piacnak számító Kínában....
2024.05.06
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.06
Baleset miatt jelentős torlódás alakult ki az M3-as autópályán a Budapest felé vezető oldalon, a....
2024.05.06
Soha vissza nem térő alkalom, hogy befotózhattam a Toyota Gazoo Racing gyári tréningautójába,....
2024.05.06
Olvasóink jelzése szerint a motorosok hosszú kilométereken keresztül menekültek a rendőrök elől,....
2024.05.06
2024 jól indult a gépjárműpiac számára, az első négy hónapban körülbelül 7.000 darabbal több....
2024.05.06
Hatalmas magyar siker Mugelloban, a Ferrari Challenge Europe Trofeo Pirelli 2024-es szezonjának....
2024.05.06
Egy embert a tűzoltók szabadítottak ki a gépkocsiból Pétfürdő közelében - írja fél 12 után a....