Volkswagen
"Praktikusságával, dinamikusságának és kezelhetőségének köszönhetően a T-Roc-ban minden megvan, ami egy igazán jó Volkswagenhez szükségesé és erősíteni fogja a SUV offenzívánkat" - mondta el Herbert Diess, a márka CEO-ja.
Az új modell az Audi Q2 alapjaira épült, így futóműve város-kompatibilis, de a morcosabb kinézetével kissé más a megjelenése, mint a barátságosabb Q2-nek. A Tiguan kistestvéreként 252 miliméterrel rövidebb annál.
Különleges autó lett a T-roc Autotrader
Az új SUV 6 különböző erőforrással rendelhető, 3 dízel- és 3 benzinmotorból választhatnak az érdeklődők. A belépőszintet az egyaránt 115 lóerős 1,6 lóerős dízel és az 1000 köbcentis TSI motor képviselik. A többség minden bizonnyal a megszokott 150 lóerős 2.0 dízel és az 1,4 literes motorkat váltó 1.5 TSI motor közül fog választani. Ezzel a két motorral már kérhetünk hétsebességes DSG váltót és összkerékhajtást is. Az árlista végén a 2.0 TSI modelleket találjuk 197 lóerővel, dízel társa pedig a szintén kétezer köbenctis és 197 lóerős és kizárólag összkerék-hajtással és automata váltóval rendelhető modell.
Extravagáns külső és belső VWVortex
A Volkswagen az utóbbi időben előtérbe helyezi a hibrid technológiát így nem lenne meglepő, ha kis idővel GTE verziót is piacra dobnának. Áráról egyelőre annyit tudni, hogy valahol 20 000 euró körül számíthatunk rá.
Az autó belsejét a legújabb Golf dizájnja ihlette, de a megfelelő mértékű átalakításnak köszönhetően egyedi lett a T-roc belső dizájnja.
Hamarosan megtudhatjuk, bejönnek-e a Volkswagen várakozásai.