Bár az európai szabályzások nem szeretik az erős motorokat, a Mercedes úgy döntött, addig gyártja őket, amíg csak lehet.
Egyre népesebb az Ural kínálat: a 2, 3, 6, 8 és 10 kerekűek után elkészült a hibrid terepjáró és az elektromos oldalkocsis motor.
Még 2019-ben mutatták be a P72-es koncepcióját, azóta mind a tervezett 72 darab modell rég elkelt.
A Hyundai bemutatta az új hibrid rendszerét, amelyet a következő évtizedben piacra dobott összes hibrid modelljébe bele fog építeni. A rendhagyó konfiguráció teljesítménynövekedést ígér, és jelentősen jobb lesz az üzemanyag-hatékonysága.
Továbbra is az Urus a legkelendőbb modell.
Az anyacég V8-assá alakított négyhengeres motorját kapná és 2027-ben már a Le Mans-on is versenyezne a Genesis első versenyautója.
A Morgan Supersport BMW-fejlesztésű turbómotorral és új alumíniumötvözetű alvázon gurul majd.
A Toyota Hino divíziójának ügye a legnagyobb a Volkswagen Dieselgate botránya óta.
Hatütemű motort szabadalmaztatott a Porsche, s csak az a kérdés, hogy a német luxusmárka által kitalált technológia forrdalmasítani fogja-e belsőégésűek világát, vagy írott malaszt marad csupán, mint oly sok, korszakalkotónak elkönyvelt elképzelés.
Most a tízhengeres V-motorunk gyártása a végéhez ért - írja Facebook oldalán az Audi Hungaria.
