BMW 2

Az új BMW M2 CS

2019.11.07.

A nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH most először a prémium kompakt szegmensben is rajongói elé gurít egy exkluzív limitált szériájú különkiadást – letaglózóan sportos kisugárzással felvértezve. A nagyteljesítményű BMW M2 CS a BMW M2 Competition fölé érkezik meg a modellpalettán, meglovagolva a BMW M3 CS és a BMW M4 CS sikertörténetét.

Az újdonság kiváló műszaki alapot szolgáltat a BMW Motorsport új belépő szintű, amatőr versenysorozatában és az új Clubsport kategóriában rajthoz állítható BMW M2 CS Racing versenyautóhoz (2020-tól).

Letaglózóan sportos kisugárzás a szénszál átfogó használatával

Számos szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült karosszéria-kiegészítő garantálja, hogy az új BMW M2 CS még a BMW M2 Competition modellnél is sportosabb egyéniségként érkezik meg az utakra. Ilyen többek között a vadonatúj tervezésű motorháztető, a szénszál-erősítésű műanyagból készült tető (először a BMW M2 modelltörténetében), valamint a jól látható szénszálból készült első koptató, hátsó légterelő szárny és diffúzor.

Az új BMW M2 CS nem csupán gyorsulás és menetdinamika, de precíz irányíthatóság és agilitás szempontjából is új mércét állít fel szegmensében, a BMW M GmbH portfóliójának vadonatúj, érzelmekkel átitatott belépőjeként. Kimagasló versenypályás kvalitásai mellett az új BMW M2 CS a hétköznapokban is kompromisszumok nélkül használható, a Misano Blue metál karosszériafényezés pedig exkluzív eleganciát garantál. Az új BMW M2 CS indulóára Németországban 95 000 euró.

450 lóerő maximális teljesítmény és adaptív M futómű

A mérnökök az új BMW M2 CS duplaturbós, soros hathengeres benzinmotorjának maximális teljesítményét 331 kW-ra / 450 lóerőre növelték, amely 29 kW-tal / 40 lóerővel múlja felül a BMW M2 Competition modell maximális teljesítményét.

A motor ereje a BMW M4 sportmodellektől megörökölt adaptív M futóművön és típus-specifikus Michelin Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsokon keresztül jut az úttestre vagy a versenypálya aszfaltjára. Az adaptív M futómű lehetőséget kínál arra, hogy a bajor prémiumgyártó ügyfele COMFORT, SPORT és SPORT+ üzemmódok szerint hangolja át a lengéscsillapítók karakterisztikáját. Amíg COMFORT üzemmódban a lengéscsillapítók a hétköznapi közlekedés menetkomfortját, addig SPORT üzemmódban a rendkívül dinamikus vezethetőség szempontjait részesítik előnyben. A legkeményebb, SPORT+ üzemmód minimálisra csökkenti a karosszéria kilengéseit, miközben maximalizálja a versenypályán elérhető csúcsteljesítményt.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.11.19
Mechanikus összkerékhajtási rendszerrel szerelte a Camry és Avalon szedánokat a Toyota. A rendszer....
2019.11.19
Az Eurotrade Kft. Európában egyedülálló módon olyan piacbevezető szakmai napot szervezett, ahol két....
2019.11.19
Bővült az Európai Unió autópiaca októberben. Szinte minden nagy tagállamban nőtt a forgalomba....
2019.11.19
 A Porsche Taycan az Amerikai Egyesült Államokban is bemutatkozik 2019. november 20-án, a Los....
2019.11.19
A DriveNow szolgáltatása november 19-től Bécsben SHARE NOW néven lesz elérhető. A névváltás mögött....
2019.11.19
2014-ben zárt be az Opel bochumi gyára. Most újra hasznosították, a német posta csomagelosztó....
2019.11.19
Egy 49 éves linzi nő hétfő reggel háromnegyed óra leforgása alatt négyszer okozott balesetet,....
2019.11.18
A Volkswagen Golf több, mint egyszerű autó, kétségtelenül a németek zászlóshajója, amit mi sem....
2019.11.18
Olaszországban minden elektromos autóra 12 "cinquino", azaz régi Fiat 500 jut. A legendás....
2019.11.18
Oleg Gutsol Ukrajnából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....