Gumiabroncsgyártás

A Goodyear bemutatta ultra nagy teljesítményű gumiabroncsát: az Eagle F1 Asymmetric 3-at

2016.04.07.

Tegnap a Grupama tesztpályán a Goodyear bemutatta új ultra nagy teljesítményű gumiabroncsát: az Eagle F1 Asymmetric 3-at. Az új abroncs szinte minden tulajdonságában felülmúlta az előző generációs testvérét. A "tantermi prezentáció" után szimulált környezetben is demonstrálták a legfontosabb ismérveket.

Az ultra nagy teljesítményű (UHP) szegmens egyértelműen növekvő piac, az értékesítés 2015-től 2020-ig3 várhatóan több mint kilenc millió darabbal, az összetett éves növekedési ráta több mint 3%-kal nő. Ezt a növekedést elsősorban az okozza, hogy a közép- és felső kategóriás, valamint a nagyméretű és luxus gépkocsiállományt egyre gyakrabban látják el UHP gumiabroncsokkal.

Az új Eagle F1 Asymmetric rengeteg új technológiát tartalmazza. Az Active Braking Technology fékezéskor növeli az érintkező felületet és a tapadást, így csökkentve a fékutat. Továbbá az új Grip Booster tapadásjavító keverék és ragasztógyanta egyaránt kiváló tapadást biztosít a rövidebb fékút és jobb kezelhetőség érdekében. Az új, megerősített szerkezeti technológia erősebb, mégis könnyű szerkezetet eredményez, javítva a kezelhetőséget, a kanyarodási teljesítményt, a futófelület kopásállóságát és az üzemanyag-hatékonyságot.

Az Eagle F1 Asymmetric 3-at a DEKRA független szervezet tesztelte, melynek eredménye a futófelület kopásállóságában kiváló teljesítményt mutatott a piac más prémium gumiabroncsaihoz hasonlítva. Valójában a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 a három vezető versenytárs átlagához viszonyítva 11 500 extra kilométert futott (ez 31% -kal jobb kopásállóság).

Továbbá a Goodyear által megrendelt független TÜV Süd Benchmark Teszt eredményei azt mutatják, hogy az Eagle F1 Asymmetric 3 a három fő vetélytárs átlagához viszonyítva nedves úton 2,6 méterrel rövidebb fékutat produkált (9%-kal jobb teljesítmény), míg száraz úton 1,3 méterrel rövidebb volt a fékútja (4%-kal jobb teljesítmény), kezelhetősége pedig 4%-kal volt jobb nedves úton. Ugyanezen teszteredmények 10,9%-kal jobb gördülési ellenállást mutatnak a vizsgált három

 

 


 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.05
Egy elektromos autó használata csak akkor klímasemlegesebb, mint egy belsőégésű motoros autóé, ha....
2024.05.05
Két gyermek életveszélyesen megsérült egy közlekedési balesetben Ceglédnél vasárnap - közölte az....
2024.05.05
Ennél nagyobb átalakuláson autó nem is eshet át, mint a többszörös Le Mans-i győztes hibrid Porsche....
2024.05.05
A vitorlázó gép a Turócszentmártonhoz tartozó Tomčany melletti, az Aeroklub Martin polgári társulás....
2024.05.05
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a....
2024.05.05
Az egykori Győri Keksz- és Ostyagyár vezetőjének tiszteletére emléktáblát avattak a Széchenyi....
2024.05.05
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Nem iszik, nem dohányzik, de... ..
2024.05.05
Idén a Beregi kör lett az Év kerékpárútja, a festői útvonalat és a bringatúrázás legfontosabb....
2024.05.05
Magyarország területén 2024. május 4-én 0 óra és 24 óra közötti időszakban a rendőrök 45 személyi....
2024.05.05
A Porsche Hungaria április 25-től visszatért a fix, forint alapú autórendeléshez, teljes....