Q-Service

Q-Service bemutató – Profiautó Kft.

2018.10.12.

35 vagy 650 négyzetméter? A profizmus a lényeg!

A Q-Service-eket bemutató sorozatunk újabb állomására, a szentendrei Profiautó Kft-hez érkezett, ahol vendéglátónk, Schuszter Gyula tulajdonos volt. Ő mesél a kezdetekről, a nehézségekről és sikerekről, arról, hogyan lett egy 35 m2-es garázsból 650 négyzetméteres csarnok, és hogy szervizként hogyan vált az Inter Cars egyik legnagyobb forgalmú Q-Service partnerévé.

Ráérzett az üzleti résre

Karosszérialakatosként végzett, de 1999-ben ezzel a szakmával nem sokra ment, túlkínálat volt belőle, nem úgy, mint ma… Szentendre egyik eldugottabb utcájában, a 35 m2-es garázsban állította fel futómű állító gépét, amit azért vásárolt, mert úgy látta a környéken a szerelők nem találnak megbízható futóművest. A tanfolyam elvégzése után indult is a munka, a környékbeli szervizeseket megkeresve próbált munkát hozni.

De nem lett azonnal sikertörténet. Az első két év a túlélésről, a felszínen maradásról szólt. Gyula fel is idézte a rossz időkből maradt egyik emlékét, amikor ténylegesen kiürült a családi kassza, és még az 1.000 forintos autómosást is elvállalta, csak hogy kenyér kerüljön az asztalra.

De futómű állítás közben az autók sok mindent megmutatnak magukból. Például a hibás gumiabroncsokat, amiből meglepően sok volt. Beszerzett hát egy használt gumizógépet és elkezdődött a gumiszerelés és ezzel együtt a gumiabroncsok értékesítése, ami végre meghozta a várva várt sikert.

Az első télen több gumit adott el, mint a főúton lévő műhely, pedig azelőtt a hibás kerekeket ő is oda hordta javításra. A titok az volt, hogy a sok kicsi sokra megy elvét követve egészen kicsi árréssel értékesítette a gumikat, így viszont rengeteg vevőt szerzett. Aki egyszer már betért gumiért, az betért futóműállításra is, meg újabb gumikért és így tovább. A kis műhely híres lett szűkebb pátriájában.

Az első költözés

Ahogy az lenni szokott, Gyula teljesen egyedül végül már 14 órát dolgozott a hét minden napján. Ez így nem működött tovább, munkatárs kellett és egy nagyobb műhely. A költözés azért is vált halaszthatatlanná, mert az ügyfelek autói lassacskán járhatatlanná tették az utcát, többen feljelentéssel fenyegettek.

Még inas korában dolgozott azon a telephelyen, ahol éppen megürült egy műhely. A 90 m2-es műhely bizonytalanságokat is tartogatott, hiszen azt meg kellett tölteni munkával. Szerencsére feleségének testvére is szakmabeli és éppen akkoriban szabad volt, adta magát, hogy ő szegődik Gyula mellé társnak és beindult az új hely.

Rövid idő alatt annyi ügyfelük lett, hogy már ketten sem bírtak vele, ráadásul a cégvezetés is egész embert kívánt már. Hamar 4 fősre bővült a vállalkozás és hirtelen a 90 m2-es műhely is kicsi lett.

650 négyzetméteres modern csarnok

2016-ban került sor csarnok átadására, de hiába vittek át minden addigi szerszámot és eszközt, a csarnok szinte kongott az ürességtől. Mára persze megtelt élettel és eszközzel is. Gyula 48 éves korára egy hét fős műhelyt működtet Szentendrén, a parkoló megint kezd szűkös lenni és természetesen munkaerőt keresnek.

Ahogy Gyulával beszélgettem, ahogyan Gyula a munkatársakkal beszélgetett, ahogyan a fotózáskor elnéztem a munkatársakat, az egyetlen különös dolog az a családias légkör volt, ami valahogyan azonnal érezhető volt.

Q-Service tagként

Arról is meg szoktam kérdezni a szervizvezetőket, hogy hogyan váltak a Q-Service hálózat tagjaivá.

Korábban a konkurens beszállító cégtől rendelte alkatrészei nagy részét a Profiautó Kft., bár az Inter Cars üzletkötő kollégái kitartóan próbálkoztak különféle üzleti ajánlatokkal. A kollégák kitartásának és egyéb körülményeknek köszönhetően végül lehetőséget adott Gyula az Inter Carsnak, és felhívta telefonon a társaság egyik kollégáját. Nem egész két óra múlva meg állt a csarnok előtt a Q-Service-es autó. Még aznap megérkezett az első alkatrészszállítmány, és azóta is tőlük rendelnek; a lojalitás kiemelkedően fontos Gyula véleménye szerint.

A Profiautó Kft. manapság milliós nagyságrendben vásárol havonta az Inter Carstól és ezzel az egyik legnagyobb forgalmú Q-Service partnerré vált. A tulajdonos saját elmondása szerint – tekintettel a jól működő üzleti kapcsolatra –a szükséges alkatrészeket szinte 100%-ban az Inter Cars-tól szerzi be. Ezen felül Gyula nagyra értékeli a tisztességes, a szerviz érdekeit szem előtt tartó üzleti magatartást, amely jellemzi az Inter Cars működését.

Q-Service tagként

Arról is meg szoktam kérdezni a szervizvezetőket, hogy hogyan váltak a Q-Service hálózat tagjaivá.

Korábban a konkurens beszállító cégtől rendelte alkatrészei nagy részét a Profiautó Kft., bár az Inter Cars üzletkötő kollégái kitartóan próbálkoztak különféle üzleti ajánlatokkal. A kollégák kitartásának és egyéb körülményeknek köszönhetően végül lehetőséget adott Gyula az Inter Carsnak, és felhívta telefonon a társaság egyik kollégáját. Nem egész két óra múlva meg állt a csarnok előtt a Q-Service-es autó. Még aznap megérkezett az első alkatrészszállítmány, és azóta is tőlük rendelnek; a lojalitás kiemelkedően fontos Gyula véleménye szerint.

A Profiautó Kft. manapság milliós nagyságrendben vásárol havonta az Inter Carstól és ezzel az egyik legnagyobb forgalmú Q-Service partnerré vált. A tulajdonos saját elmondása szerint – tekintettel a jól működő üzleti kapcsolatra –a szükséges alkatrészeket szinte 100%-ban az Inter Cars-tól szerzi be. Ezen felül Gyula nagyra értékeli a tisztességes, a szerviz érdekeit szem előtt tartó üzleti magatartást, amely jellemzi az Inter Cars működését.

Értékelik a hűséget

Az Inter Cars is értékeli a lojális partnereit, így különböző módokon lehetséges a vásárlások után hűségpontokhoz, vagy bónuszhoz jutni.  A Q-Service hálózat által nyújtott támogatás pedig ezen felül segíti a szervizt céljai elérésében. Továbbá nem utolsósorban rendelkezésére áll a már többször emlegetett bónuszprogram és van a VIP Club partnerprogram, amelynek keretein belül az Inter Cars ügyfelei rendeléseik után pontokat gyűjthetnek, mely pontok beválthatók különféle ajándékokra.

Persze nem kell mindenkinek a Profitautó Kft-hez hasonló több milliós forgalmat produkálni. Az összegyűlt pontokért kisebb értéket képviselő ajándéktárgyak is vásárolhatók az Inter Cars erre a célra készített webshopjában.

Cikkünket az Inter Cars támogatta.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.02.23
A Ford és a LEGO Csoport közös munkájával megalkotott Ford Mustang a legendás 1967-es Fastback....
2019.02.23
Pénteken ünnepelte hetvenedik születésnapját a Forma-1 egyik legnagyobb alakja, az osztrák Niki....
2019.02.23
A Lexus RC F új változatát március 5-én, a Genfi Autószalonon láthatja majd először az európai....
2019.02.23
A Peugeot a 2019-es genfi autószalonon most bemutatja a feszültségtől vibráló Peugeot 508 Peugeot....
2019.02.23
Miután egy fiatal megvette élete első autóját, egy idő után felmerül benne az érzés, hogy mennyivel....
2019.02.23
Két tapasztalt LEGO modellépítő 400 000 darab LEGO kocka felhasználásával készítette el a világ....
2019.02.23
A világszerte több mint ezer új munkahelyet teremtő, egymilliárd euróba kerülő közös vállalkozás....
2019.02.23
A húsz Nicols Estivale Octo típusú hajóból az első az Utazás kiállításon látható február 21-24.....
2019.02.23
A német technológiai vállalat egy mesterséges intelligencia fejlesztő központot nyitott. ..
2019.02.23
A Toyota Detroitban leplezte le GR Supra 3.0 modelljét. A sportautó ötödik generációja soros,....