Az európai légiforgalmi irányítást összehangoló, brüsszeli központú szervezet (Eurocontrol) frissített jelentése szerint az európai légi forgalom 2025-re elérheti a koronavírus-járvány előtti, 2019-es szintet, vagyis az évi 11,1 milliót is meghaladó járatszámot.
A Volkswagen-csoportban jelenleg nincs általános száj- és orrvédő viselési kötelezettség. Ennek azonban hamarosan változnia kell, ahogy azt egy belső interjú is sugallja – írja a businessinsider.de
- A nyári menetrend életbe lépésével az Air France növelte kínálatát, globálisan 5 kontinensen 196 célállomás válik elérhetővé, a felkínált kapacitás átlagosan a 2019-es szint 90 százaléka lesz - közölte a légitársaság az MTI-vel.
A kínai antingi VW-gyárat is érinti a koronavírus-járvány. Csak azok az alkalmazottak dolgozhatnak ott, akik önként vállalják, hogy a gyár területén izolálódnak – írja az automobilwoche.de
Magas üzemanyagárak, elmaradt konferenciák és kiállítások, Oktoberfest híján München – világvége hangulat a német taxisok körében.
A londoni Heathrow repülőtér utasainak száma a 2021 decemberével zárult pénzügyi évben 50 éve nem látott mélypontra esett vissza.
Márciusban, amikor a legtöbb európai országban először vezettek be korlátozásokat a vírus terjedésének megfékezésére, a városok utcái kiürültek, és kísérteties hangulatot árasztottak. Ebben a helyzetben sok vezető látta elérkezettnek a pillanatot arra, hogy visszaszerezze az utcákat az autóktól...
Novemberben 20,5 százalékkal csökkent éves viszonylatban a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban.
December 20-tól kezdődően a Romániába utazóknak is ki kell költeniük a más európai uniós országok által is bevezetett PLF (Passenger Locator Form) digitális járványügyi adatlapot - erről szerdai ülésén fogadott el sürgősségi rendeletet a bukaresti kormány.
Alapjaiban rengette meg az autóipart a chiphiány, de az egyes gyártók eltérően reagáltak a válságra. A nehéz helyzetben a Peugeot és testvérmárkái átvették a vezetést a kihívásokkal küszködő piacon.