Sztár volt a flottákban, a családok is kedvelték, mindaddig, amíg kihalásra nem ítélte a SUV-mánia.
A legjobb zenészek után a legjobb újságírók téptek Trabantokkal a Hungaroringen és jó néhány újdonsággal.
A győri Audi 31 évvel ezelőtti alapítása óta Magyarország is megtanulta Ingolstadt nevét, amely az anyavállalat székhelye, s ahol nagy ünnep zajlott szeptember elején: megemlékeztek arról, hogy Ingolstadtban 75 éve kezdődött az autógyártás.
A globálisnak kreálták, de nem sokkal élte túl a jelvényváltást, idén pedig meghalt legnépszerűbb modellje is.
A francia márka újjáélesztette az 1970-es évek legendás kupéját, új külsővel és nagy teljesítménnyel.
Ha van ország, amelyik ellátta az autóipar szerteágazó történelmét újító és különleges autókkal, akkor az mindenképp Franciaország.
A Devrim autók tragikomikus története több mint hat évtizeddel ezelőtt indult. A célkitűzés merész és bátor kísérlet volt egy olyan országban ahol soha nem gyártottak autót.
Manapság már nagyon letisztult és kiszámítható az autógyártók kínálata, de régebben, pláne a 60-as, 70-es években még belefért némi kísérletezés mindenkinél.
Nagy érdeklődés kísérte az ünnepi hosszú hétvégén rendezett háromnapos XV. Maros-parti Randevú Nemzetközi Veteránjármű Találkozót és a VI. Ford T-modell kiállítást Makón.
Az Aston Martin állhatatosan keresi az „elsőszülöttjét”, a márka ősatyjának tartott autót, amely 110 éve látott napvilágot, majd nyomtalanul eltűnt a történelem süllyesztőjében.