Leslie Perhacs, aki Perhács László néven született Magyarországon, a második világháború után évtizedeken át különböző méretű villanyautókkal kísérletezett. Néhány járművéből kisebb sorozat is készült!
Miután a piacokról kiszorult a világ egykor legnagyobb autóbuszgyártója, a finisben több járműprojekttel is megpróbálkozott az Ikarus.
A legendás magyar autóbuszmárka története szekerekkel indult, a cégalapító nem csak jó mester volt, de jó üzletember is.
Made in Hungary modellek, amiket soha nem gyártottak sorozatban.
Az Euronews is nosztalgiával számolt be legendás buszainkról.
Hiába terveztek hazai pályán is izgalmas mezőgazdasasági gépeket a magyar mérnökök, a kispestiek után a győriek is kiestek a traktorbajnokságból.
A magyar járműipar igazi sikertörténete a mátyásföldi autóbuszgyártás, melynek fontos szereplője volt Karászy György műszaki igazgató, aki októberben ünnepli századik születésnapját:
Sokan csak a magyar Nikola Teslaként emlegetik. Híre a világban Tesláéhoz nem mérhető. A villanyiparban kitalált innovációi, szabadalmai és az általa tervezett és megvalósított villamosjárművek és villamosított vasútvonalak, azonban méltóvá teszik arra, hogy a világhírű innovátorhoz hasonlítsuk...
1881. február 3-án született Makón Galamb József, aki a Ford T-modell megtervezésével írta be nevét a világ autógyártásának történetébe. Dr. Halmágyi Pál nyugalmazott makói múzeumigazgatóval az ő életútját követjük végig a makói szülőháztól Detroitig, az amerikai autógyártás fellegváráig.