Pasteiner István csecsemőkorában amikor beszélni kezdett először nem azt mondta, hogy „mama”, hanem azt, hogy „nagy autó”. A második világháború utáni Magyarországról az autórajongó fiatalember útja 1956. után Amerikába vezetett, ahol évtizedekig a General Motors tervezőjeként dolgozott. Húsz...
Kiemelkedő sikert ért el a magyar tulajdonú Inventure Automotive egy Chile-i bányatársaságnál, ahol az elmúlt időszakban nagyon magassá vált a balesetek száma. A járműadatokra épülő megoldásokkal foglalkozó Inventure a bányatársaság telematikai szolgáltatójával együtt fejlesztett ki egy...
Minden volt a G-ben, ami szem-szájnak ingere és ami az autósembert érdekli.
A Gráner Mopetta egy nyitott, magyar gyártású együléses mopedautó, ajtó nélküli műanyag karosszériával, három kerékkel és egy 4 lóerős elektromos motorral.
Mindössze három példány készült a kemény terepjárójából, de már csak ez az egy maradt fenn eredeti állapotában.
Megnyitotta kapuit a Magyarok a Világ járműgyártásában kiállítás. Knezsik István, az Autós Nagykoalíció elnöke vezetésével a látogatók immár tizedik alkalommal nyerhetnek betekintést azoknak a tehetséges magyaroknak az életébe és szakmai munkásságuk eredményeibe, akik hozzájárultak a világ...
Szakemberekkel, fiatalokkal a tudatos mobilitásért, közlekedésbiztonságért, környezetvédelemért, a jövőért! Ez a mottója az idei Magyarok a Világ Járműgyártásában című kiállításnak.
Leslie Perhacs, aki Perhács László néven született Magyarországon, a második világháború után évtizedeken át különböző méretű villanyautókkal kísérletezett. Néhány járművéből kisebb sorozat is készült!
Miután a piacokról kiszorult a világ egykor legnagyobb autóbuszgyártója, a finisben több járműprojekttel is megpróbálkozott az Ikarus.
A legendás magyar autóbuszmárka története szekerekkel indult, a cégalapító nem csak jó mester volt, de jó üzletember is.