Az ünnepi időszakban a nyilvános elektromosautó-töltők is jóval forgalmasabbá válnak. Magyarországon a tisztán elektromos járművek száma hamarosan eléri a százezret, miközben a plug-in hibridek aránya is folyamatosan nő - egyre fontosabb, hogy a töltési infrastruktúrát tudatosan és egymásra...
Meghosszabbítanák alkatrészeik felhasználhatóságát, ezzel pedig érdemben javítanának autóik fenntarthatóságán a Mercedesnél a borzasztóan érdekes Tomorrow XX program keretében.
Friss és rendkívül pozitív Leapmotor tapasztalatokkal felvértezve, nagyon kíváncsi voltam, hogy mire képes ez az új kínai gyártó a C10-hez képest a piaci kínálat másik felén a T03-mal. Nos, tanulságos teszthét volt.
A Kia PV5 elnyerte a 2026-os International Van of the Year (IVOTY) díjat, amely a könnyű haszonjárművek egyik legrangosabb nemzetközi elismerése.
A Renault a 2025-ös Solutrans 2025 szakkiállításon hivatalosan is bemutatta a Trafic legújabb, kizárólag elektromos hajtású generációját, amely a márka első „software-defined vehicle” (SDV) architektúrára épülő járműve.
Együttműködési megállapodást kötött a Szegedi Tudományegyetem és a BYD Auto Hungary Kft., amely új gyakornoki lehetőségeket nyit a hallgatók előtt, és erősíti az SZTE gazdasági-társadalmi beágyazottságát. Ez új szintre emeli az egyetem és a kínai autógyártó közös szakmai és kutatási törekvéseit...
A Toyota Európa kínálatában jelenleg 3 plug-in hibrid elektromos (C-HR, RAV4, Prius) és 6 akkumulátoros elektromos (bZ4X, Proace City, Proace City Verso, Proace, Proace Verso és Proace Max) Toyota, valamint 2 plug-in hibrid elektromos Lexus (NX, RX) és 2 akkumulátoros elektromos Lexus (...
A 26. Nemzetközi Közlekedési Konferencián Szegeden szóba került egyebek mellett a BYD épülő autógyára, az önvezető autók jelene és jövője, de a városi mikromobilitás is, benne a sokakat megosztó rollerekkel. Szegednek mára lett elege, januártól pénzbírsággal sújthatják azokat, akik gyalogosok...
A 2026-ra vonatkozó szám a Gartner amerikai technológiai piackutató cég honlapjára felkerült jelentésben található.
Miközben folytatódik a párbeszéd Kína és az Európai Unió (EU) között a kereskedelmi védintézkedésekről, az EU és egyes kínai vállalatok külön tárgyalásai kockára tehetik a kölcsönös bizalmat, és lassíthatják az általános előrehaladást - közölte csütörtökön a kínai kereskedelmi minisztérium.