Mióta nincs autóm, rászoktam az autóstopra. Közzé teszem tapasztalatimat. Ez a közlekedési mód, nagyon kis környezeti lábnyomat hagy hátra. Teljesen megfelel a modern korszellemnek.
Korábban az európai márkák alapítottak autógyárat, Kínában. Most egészen más üzleti húzásról van szó: az európai Stellantis, a PSA-Citroën csoportot és a Fiat-Chryslert egy ernyő alatt egyesíti és közös vállalatot alapított a kínai Leapmotorral.
Innovációval és közös lépésekkel még megmenthető a jövő. Környezetünk megóvása és a fenntarthatóság korunk legsürgetőbb és legösszetettebb problémája, amiről bőven van még mit tanulnunk. A téma különösen aktuális napjainkban...
Nagy tévedés, hogy a lányok nem alkalámások műszaki pályára. A Bosch tudatosan nyújt perspektívát érdeklődő fiatal nőknek. Tudósitóként részt vettem a Bosch Lányok Napja rendezvényén.
A Citroën Ami típusneve magyarul barátot jelenti. Azért álarcos, mert az olasz karosszériagyártó Caselani cég tökéletesen visszaadta az 1947 és 1981 között gyártott Citroën Type H furgon arculatát. Akár elnevezhetnék...
Kína óriás lépesekkel fejődik, nemsokára a világ leghatalmasabb állama lesz. Miközben az autóipara lekörözi Európát és Amerikát. Nemcsak mennyiségben, hanem színvonalban is. Ezt jól illusztrálja a Chery márka, amely nemrég bejött...
Okosvárosokban és személyre szabott gyógyszerekben bíznak a magyarok. Bosch és a Richter közös kutatása a jövő innovációiról. A két cég együtt jelölik ki a leghasznosabb újításokat.
Paradigmaváltás előtt áll a közlekedés és az autóipar. Az elektromos átállás már folyik, a megbízhatóan működő önvezető technológia pedig egyre közelebb van a piaci bevezetéshez. A Toyota és Google, két iparági óriás,...
A szocialista országok autógyárai nem törődtek a kocsik nyilvánvaló hibáikkal. Ma már visszahívnak egy-egy típust, ha kiderült valami gyengéjük, és ingyen kijavítják. Ha magunkat gépjárművekhez hasonlítjuk, kiderül, hogy az...
1956 szeptemberében három magyar teherautó és tizenkét fős személyzete indult el egy nem hivatalos versenyen Tibetben. A cél: szerződés a Csepel és a Kínai Népköztársaság között. 2244 kilométeres út nem létező terepen,...