Amikor megszületett a Suzuki Burgman kuriózumnak számított a piacon.
Tucatjával érkeznek a magyar piacra az új, döntőrészt kínai, gyakran eleinte nehezen kiejthető nevű motormárkák. Mindezzel egyidőben pedig néhány régi nagy név is visszatér.
Ami máshol már kiemelkedő teljesítmény, az az olasz istállóban csak a küszöb.
Vannak férfiak, akik Michelin csillagos séfek, és vannak nők, akik eggyé válnak az autójukkal.
Mintegy 100 évvel ezelőtt az autóvezetés vált a női egyenjogúság egyik jelképévé, mivel az autók nyújtotta mobilitás újfajta függetlenséget is nyújtott a nők számára. Az autóvezetés lehetősége azt is jelentette, hogy a nők szabadabban dolgozhattak és utazhattak. Sokukat inspirált arra a vezetés...
Egyre gyakrabban használják, talán kicsit már el is csépelték az autóipar különböző termékeivel kapcsolatban használt "legendás" kifejezést. Érdekes kérdés, hogy tulajdonképpen mitől lesz "legendás" egy márka, vagy annak egy modellje.
A Pumával és különösen annak most érkezett Gen-E, nevű elektromos változatával jócskán rácáfolt a Ford egy világszerte terjedő sztereotípiára. Világszerte mindenki arról panaszkodik, hogy a nagy és tradicionális, globális autógyártók (amilyen a Ford is) "megszentségtelenítik", "elpazarolják", "...
Ami az europai gépjárműiparban a Fiat 500 és a Vespa, az amerikaiban a Bronco és a Raptor. Kortalan klasszikus forma, életérzés, üzenet, stílus - és mindezek mellett a mindennapokban is használható jármű.
Szimpatikus és szívmelengető, ahogy a Ford megpróbál ebben az egyre romantika mentesebb, mindent csak a lebutított praktikum szempontjából értékelő világba visszahozni valamit az autózás hőskorából - és romantikájából.