Annak ellenére, hogy az aftersales a bevett autógyártók vagy franchise-kereskedők nyereségének felét jelentheti, az új autók értékesítésének csillogóbb világához képest gyakran a „szegény rokon” marad, ami a figyelmet illeti.
Az autóiparban mindig vannak slágertémák, amiket felkap a mainstream sajtó, majd annak ellenére, hogy a realitás mit mutat, hamar úgy alakul a közbeszéd adott technológiáról, mintha már a küszöbön állna. 1-2 éve ilyen téma volt az önvezető autó, az ICDP kutatói pedig összeszedték, hogy miért nem...
Ha ki akarsz tűnni a tömegből, és merésznek és másnak akarod érezni magad, akkor ne vegyél SUV-t, mert a világon szinte mindenki ezt teszi.
Az ACEA új adatai azt mutatják, hogy a megfizethetőségi aggályok hátráltatják az elektromos járművek piaci elterjedését.
Henry Ford már autógyártás korai éveiben felismerte, a komplexitás nem tesz jót a gyártási folyamatoknak. Épp ezért döntött úgy, hogy a T-Modell-ből csak néhány verzió lesz és azokból lehet választani, nincsenek különleges kérések. Persze nem csak ez volt az egyetlen ok, de sokat számított abban...
Az utóbbi években egyre gyakoribb és fontosabb felszereltség lett az Apple Carplay vagy Androit Auto - ennek a gyártók nem különösebben örülnek és igyekeznek visszavenni az irányítást.
Az Európai Bizottság megerősítette, hogy a korábban ideiglenesként bejelentett vámokat megerősítették, így - márkától függően - a kínai gyártású BEV-ek behozatalára 17% és 38% közötti kiegészítő vámot vetnek ki.
Folytatódik az EU és Kína autóipara közötti vetélkedés, az Unió terve az asztalon, de ha így marad, egyes gyártók köszönik szépen, a vám kifizetése után is nyernek Európában.
Európa újautó-eladásainak egyharmadát mindössze 300 független kereskedőcsoport bonyolítja le. Ezeknek a csoportoknak a vezetői könnyedén elférnének egy tipikus autószalonban. Ha egy nagyobb kereskedésben gyűlnének össze, mindegyiküknek jutna egy asztal és egy szék. Az európai franchise pontok...
Gyakran halljuk, hogy az ügyfélélmény az autókereskedésekben az utóbbi években jelentősen átalakult a sokszínűbb toborzási gyakorlatoknak és a jobb képzésnek köszönhetően, melyeket folyamatos ügyfél-elégedettségi felmérések és rejtett vásárlások is erősítenek. Ebből adódóan elvárható lenne, hogy...