Az Európai Bizottság megerősítette, hogy a korábban ideiglenesként bejelentett vámokat megerősítették, így - márkától függően - a kínai gyártású BEV-ek behozatalára 17% és 38% közötti kiegészítő vámot vetnek ki.
Folytatódik az EU és Kína autóipara közötti vetélkedés, az Unió terve az asztalon, de ha így marad, egyes gyártók köszönik szépen, a vám kifizetése után is nyernek Európában.
Európa újautó-eladásainak egyharmadát mindössze 300 független kereskedőcsoport bonyolítja le. Ezeknek a csoportoknak a vezetői könnyedén elférnének egy tipikus autószalonban. Ha egy nagyobb kereskedésben gyűlnének össze, mindegyiküknek jutna egy asztal és egy szék. Az európai franchise pontok...
Gyakran halljuk, hogy az ügyfélélmény az autókereskedésekben az utóbbi években jelentősen átalakult a sokszínűbb toborzási gyakorlatoknak és a jobb képzésnek köszönhetően, melyeket folyamatos ügyfél-elégedettségi felmérések és rejtett vásárlások is erősítenek. Ebből adódóan elvárható lenne, hogy...
Magyarországon a szakszervezetek bár jelen vannak, ritkán tudnak akkora hatást gyakorolni egy vállalat mindennapjaira, mint a német IG Metall.
A Tesla részvényárfolyama 45%-kal esett vissza december végétől kezdve egy sor negatív hír és bejelentés hatására. A legtöbb tőzsdén jegyzett vállalatnál ez hatalmas aggodalomra ad okot, azonban a zuhanás ellenére a vállalat piaci tőkeértéke még mindig több mint hétszerese a Toyotaénak, és Elon...
Bár az elektromos autók iránti kereslet továbbra is növekszik, a növekedés üteme közel sem olyan mértékű, mint arra a legtöbb gyártó számított.
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők teljesen új szerepben találják magukat. Legalábbis egy ideig, mert egyre több próbálkozás fullad kudarcba.
Az európai autóipar erősen megosztott abban a kérdésben, hogy érdemes-e vámokat bevezetni a kínai gyártók nyomulása ellen.
A korán indult tavasz hatására máris megjelentek a közutakon ezek a gépek.