Ikonikus autóról van szó: a négylevelű lóhere szimbólumú versenygép 100. születésnapja alkalmából gyártott szériáról.
Autó nehezen hoz ki a sodromból, közel kétezer teszt után elég szenvtelen tudok lenni bármely márka akármelyik autójával. Ez is csak egy meló, tisztelem a kocsit, becsülettel tesztelem, de nem jövök lázba tőle. Talán csak néha. A Stelvio Quadrifoglio más tészta, hónapokkal előtte készültem a...
Ha márkán belül betöltött szerepe alapján kapott volna nevet a 159-es Alfa utód, valószínű, hogy Salvatore (megváltó, megmentő) és nem Giulia lett volna. A hét szűk esztendő és sokáig húzódó bevezetés után komoly feladat hárul az olasz középkategóriásra, nemcsak az Alfa Romeo, hanem a teljes FCA...
Már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, a belépő modelt 8,9 millióért vihetjük haza, ami egy 136 lóerős dízel motorral szerelt verziót takar, az 510 lovas csúcsmodellért pedig közel 23 milliót kell leperkálni.
Sergio Marchionne szerint „csakhogy minden részletében tökéletes” riválisa legyen az olasz középkategóriás német ellenfeleinek, az új Giulia a korábbi időpontokhoz képest később jelenhet meg a piacon – nyilatkozta az FCA elnök vezérigazgatója a múlt heti Genfi Autószalonon.
Bár korábban ellenállt, végül mégis átengedte a Fiat Chrysler Automobiles a Q2 és Q4 típusmegjelöléseket az Audinak.