A Peugeot-t és társmárkáit összefogó Stellantis Sustainera nevű programja keretében a személyautókban már nem használható akkupakkok kelnek új életre, mégpedig az elektromos Avathor One-ban, ami mozgásukban korlátozott emberek orvosi segédeszköze.
Sok autós még mindig az elektromos autók akkumulátorától tart leginkább: „Mi lesz, ha pár év múlva tönkremegy?” A Renault szerint ez a félelem mára alaptalan. A gyártó adatokkal és tapasztalatokkal bizonyítja, hogy a modern akkumulátorok hosszú távon is...
A villanyautózás technológiája rohamléptekben fejlődik, s a Stellantis égisze alatt dolgozó Peugeot is kiveszi részét a fejlesztésből. Az IBIS (Intelligent Battery Integrated System) forradalmi megoldás, amely sok kis újítást...
2006-os Civic 1.3 a vásárlás előtti átvizsgáláson.
Tessék mondani, az akkumulátorról meg tudják mondani, milyen állapotban van?
A villanyautó legdrágább és legsúlyosabb szerkezeti eleme. A nyersanyagaik nagyon egyenetlenül fordulnak elő a földkerekségén. Stratégia jelentésű az anyagellátás. A Toyota egy szakértő partnerével együtt arra keres megoldást...
Akár 25%-kal nagyobb hatótávot is ígérhet a Mercedes-Benz új szilárdtest akkumulátoros koncepciója, mint a lítium-ionos változat.
A jelenlegi technológiáknál hatékonyabb eljárással növelné a nagyfeszültségű akkumulátorok újrahasznosítása során visszanyerhető fémek mennyiségét a Toyota Chemical Engineering.
A világ legrégebbi tudományos ismeretterjesztő folyóirata, a másfél évszázada működő Popular Science az év legizgalmasabb műszaki fejlesztései közé sorolta a Toyota Tacoma újdonságát: egy szilárdtest-akkumulátorral működő hangszórót.