„Háromdimenziós emberszimuláció”: a BMW Group regensburgi gyára már évekkel a NEUE KLASSE modellgeneráció érkezése előtt innovatív virtuális eszközökkel tervezi meg a sorozatgyártás összeszerelési folyamatait.
A BMW Group a világ első autógyártó vállalata, amely a digitális járműhozzáférés terén kifejlesztett innovációjával kiérdemelte az autóipar és a felhasználói technológia iparágait egyesítő Car Connectivity Consortium (CCC) Digital Key minősítését.
A BMW Group Magyarország 2024. első félévében közel 4 százalékkal növelte BMW modelljeinek eladásait a tavalyi év hasonló időszakához képest, ezzel a bajor márka megőrizte elsőségét a magyarországi újautó-piac prémium szegmensében - közölte a társaság az MTI-vel.
2024 nyarán a BMW portfóliója új hajtáslánc-változatokkal, alapfelszereltségként és opcionális extrafelszereltségként kínált újdonságokkal, valamint új digitális szolgáltatásokkal bővül.
A BMW Group és a Pirelli közösen fejlesztette ki a vadonatúj, 20” méretű P Zero Winter 2 téli gumiabroncsot, amelynek középpontjában az „A osztályú” gördülési ellenállásnak köszönhetően a minél nagyobb tisztán elektromos hatótávolság áll.
A BMW Group mexikói gyára magasabb fokozatba kapcsolja a Neue Klasse modellgeneráció érkezésére való felkészülést: a létesítmény területén megkezdődtek a nagyfeszültségű akkumulátorokat összeszerelő üzem építési munkái, a karosszériagyártó csarnok, a jármű-összeszerelő üzem és a logisztikai...
A BMW Group Magyarország közel háromszáz ügyfele ismerkedhetett meg a bajor prémiumgyártó tisztán elektromos modelljeivel a 100% Charged – BMW Electric Tour keretében.
Elsősorban szórakoztató divattermék és csak másodsorban autó az új Mini Countryman. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lenne remek vezetni.
A BMW Group a „FUTURE OF JOY” fantázianévre keresztelt kiállítással képviselteti magát a Milánóban megrendezett 2024-es Salone del Mobile dizájnhéten, amelyen a vállalatcsoport a Neue Klasse modellgenerációt, illetve annak a BMW márka arculatára és tervezőmérnöki innovációira gyakorolt hatásait...
A BMW Group az év első negyedévében világszerte összesen 594 671 darab új autót értékesített. A növekedés legfőbb motorjai a tisztán elektromos meghajtású modellek és a prémium felsőkategória luxusautói.