Egy herendi lakosnak több mint 7 millió forintjába került, hogy megadta bankkártyájának az adatait. A 74 éves férfi használt autógumikat hirdetett eladásra egy népszerű közösségi médiafelület online piacterén.
– Európa meghatározó piacán, Németországban az autók közel 10%-át már online felületen értékesítik és az előrejelzések szerint ez a szám még növekedni fog. Az eredeti autógyáraknak (OEM-nek) és a kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell a gyors változáshoz – mondja a Roland Berger tanulmánya.
Az ICDP autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet legfrissebb kutatási anyagában Pascal Haubenreisser azt vizsgálja, hogyan hat a vásárlói szokások változása a disztribúciós folyamatokra. Konkrétan azt elemzi, hogy a gyártók honlapja hogyan és milyen mértékben szolgálhat információ...
Nehezen vallják be az autósok, ha nem váltanak abroncsot a téli szezon kezdetén – világít rá a Vredestein friss felmérése, amely ezer magyar járművezető megkérdezésével készült. Bár 88 százalékuk állítja, hogy tavaly volt téli gumi a járművén, a piaci adatok alapján a használat valós aránya 55-...