Az S&P Global Mobility regisztrációs adatai szerint az elmúlt 10 év legkelendőbb sportautója, az 59. születésnapját ünneplő Ford Mustang.
Ez volt az első legendás fricska, amit a Ferrari kapott, komoly mélyütéssel indult, pontosabban egy ügyfélelégedetlenséggel, méghozzá hazai pályán.
A cím után logikus a kérdés: minek közútra ezer, vagy netán 2243 lóerő, és hol használható egy ilyen hiperautó?
A GR Supra még a kis motorral is igen élvezetes, sőt, talán izgalmasabb, mint a sorhatossal. Könnyebb, lazább és persze olcsóbb.
Belefér a Toyota portfoliójába egy retro sportkocsi? Az internet egyik legismertebb független autótervezője a közelmúltban két, eltérő stílusú elképzelésben latolgatta egy szubkompakt Toyota sportautó esélyeit.
Albánia a nagy álmok és elhatározások országa. Most éppen arról szólnak a hírek, hogy belefogtak egy 850 lóerős szuperautót kifejlesztésébe. A V8-as benzinmotoros, összkerék-meghajtású, karbonszálas karosszériával készülő sportkocsit Illyrian Pure Sportnak keresztelték el – írja az autonews.ru...
Percek alatt szerzett jogsit és autójához különleges rendszámot kapott otthon és külföldön.
Tervek készülhettek a Volkswagen luxusmárkájának, a Bugattinak az eladásáról – írja sajtójelentésekre hivatkozva az automobilwoche.de. A hírt egyelőre a Bugatti nem erősítette meg.
Az 1950-es és 1960-as években több tucat kisebb-nagyobb brit sportkocsimárka született. Ezek legtöbbje mára csupán a rajongók emlékezetében él. Sajnos az idén hatvan éves Marcos is ebbe a csoportba tartozik.
Amellett, hogy a világ egyik legjobb kosárlabdázójaként ismerik, Michael Jordan arról híres, hogy a luxusautók és a sportkocsik szenvedélyes gyűjtője - írja a spanyol nyelvű amerikai hírportál, a laopinion.com autós rovata.