Lada Vesta
A Vesta kombi változata a padló alatti rekesszel együtt 575 literes csomagtartóval rendelkezik, de nem csak emiatt jóval praktikusabb a 480 literes csomagterű négyajtósnál, hanem a nagyobb csomagtérajtó miatt is. A kombi hossza (4,41 m) és tengelytávja (2,635 m) megegyezik a szedánéval, viszont a vízszintes tetővonal miatta hátsó utasok 2,5 centivel nagyobb fejteret élvezhetnek.
Igazi slágernek ígérkezik a divatos terepkombi, az SW Cross (a fehér autó a képeken), ami még jobban néz ki az ezüstre színezett tetősíneivel, 17 colos könnyűfém kerekeivel és a kerékjáratokon, illetve a küszöbökön végigfutó fényezetlen műanyag védőelemeivel.
Ennek a csúcsváltozatnak a futóművét 2,5 centivel megemelik, hogy könnyebben mozogjon terepen: a 20,3 centiméteres hasmagasság tekintélyes. Az SW Cross olyan magas, hogy a 18 fokos első, és 22 fokos hátsó terepszögeivel a szabadidő-autók között sem kellene szégyenkeznie, igaz, összkerékhajtás nincs hozzá.
Mindkét kombiban a Lada saját fejlesztésű 1,6-os szívó benzinese dolgozik, ami 106 lóerős. 12,6 másodpercig tart a kombinak a százas sprint, a végsebesség 180 km/óra, az átlagfogyasztás kézi váltóval 6,9, robotizált automatával 6,5 liter.
A kombik megerősített futóművel készülnek (újak a rugók és a lengéscsillapítók is), az SW Cross szélesített nyomtávot és hátsó tárcsafékeket is kap. Egyébként a megerősített vázszerkezet és az egyéb módosítások miatt a Kombi 60, az SW Cross 80 kilóval nehezebb a szedánnál.
Klímát is tartalmazó Comfort felszereltséggel 3,8, navigációt tartalmazó Lux-szal 4,25 millió forintba kerül a Vesta Kombi, ami azt jelenti, hogy a kombi karosszéria felára 300 ezer forint a szedánhoz képest, a 4,25 milliótól induló SW Cross felára a Kombién felül felszereltségtől függően 450, illetve 250 ezer forint. Már rendelhető a márkakereskedésekben a két kombi, az első 50 vásárló meghosszabbított, 5 éves garanciát kap.