Alfa Romeo Tonale
Az új dizájn-koncepció a változatos anyaghasználaton és a visszafogott stíluson alapul. A klienseket a bejáratnál, az épület külső rétegeként egy fényes piros, oszlopszerű felület fogadja, mely az Alfa Romeo vörösében tükrözi vissza a belépő érdeklődők sziluettjét. Mellette a milánói márka neve látható a hagyományos dőlt, írott betűkkel.
A piros szín a LED-es világításnak köszönhetően a szalon épületén belül is végigkíséri a látogatót, párosulva a szürke több árnyalatával, amelyek a márka szerint a brand prémium jellegét fejezik ki.
A falakat magas minőségű textúrák borítják. A színek a rozsdavörössel alkotnak merész asszociációkat, utalva az Alfa versenytechnológiájára. A fogadóhelyiségben nagyméretű poszterek mutatják be a márka jelenlegi F1-es autóját. Az asztalokon elhelyezett könyvek és albumok az Alfa Romeo dicsőséges történetét idézik fel.
A márkakereskedések zászlóshajóját tematikus terekre osztották fel: az ügyfelek nemcsak az autókat nézhetik meg, hanem különféle márkás termékeket is vásárolhatnak, illetve megpihenhetnek az autószalon kávézójában.
A központ digitális zónával is rendelkezik, ahol a látogatók – virtuális közegben - megtekinthetik az Alfa Romeo jövőbeli autós újdonságait.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!