Stuttgart
Mint a cég csütörtökön Stuttgartban bejelentette, az autógyártó idén januártól márciusig 501.600 járművet adott el. Ez 15 százalékos mínusznak felel meg az előző év azonos időszakához képest.
Minden régióban csökkentek az eladások, és Ázsia maradt a legnagyobb piac mintegy 250.000 járművel. Európában 151.000 autót adtak el, ebből 50.600-at Németországban. Észak-Amerikában 70.700 járművet értékesítettek.
Fotó: Mercedes
A geopolitikai bizonytalanságok és az ingadozó félvezetőpiac ellenére a kereslet továbbra is erős. Mindazonáltal az általános helyzet továbbra is változékony az instabil politikai helyzet és a koronajárvány okozta folyamatos korlátozások miatt.
Britta Seeger értékesítési igazgató pozitívan értékelte az elektromos járművek fejlesztését. "Egy kihívásokkal teli első negyedévben több mint háromszorosára tudtuk növelni a teljesen elektromos járművek eladásait, és kiváló eredményeket értünk el csúcskategóriás járműveinkkel" - mondta Seeger.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!