Harley Davidson

Bemutatkozik a legújabb király

2017.02.11.

2017-re a Harley-Davidson egy izgalmas, új fejezetet kezdett a Road King Special megalkotásával: ez egy olyan motor, amely új, markáns karakterjegyekkel és feketébb árnyalatokkal kápráztat el mindenkit. Ez a még mélyebben ültetett motor az utca áramló energiáját valami teljesen mássá alakítja át.

 „Az FL-sorozat mindig is a Harley-Davidson motorok letisztultságát fémjelezte. A feketére cserélt króm felületekkel és a motor profiljának még lejjebb engedésével a hagyományos Road Kinget egy új dimenzióba repítettük, ami a custom erőgépek esetében igen gyakori jelenség. A Road King Special motort a kőkemény motorozásra teremtettük, de már álló helyzetben is vészjósló. Pontosan, ahogyan terveztük…” - Brad Richards, a Harley-Davidson stílusért és dizájnért felelős alelnöke nyilatkozta.

A koromfeketében pompázó és az erőteljes 1750 cm3-s Milwaukee-Eight motorral meghajtott új Road King Special formatervezése a Harley-Davidson túramodell-családjának egy drámaian új stílusirányt ad, amely modern perspektívát tár fel a klasszikus Road King modell számára. A stílusjegyek és a motorblokk fejlesztésével a felfüggesztés is versenyre kelhet. Új belső szerkezetek nyújtanak továbbfejlesztett lengéscsillapítást, a hátsó rugóstagokat pedig teljes mértékben újraterveztük és pneumatikus helyett hidraulikus előfeszítés-szabályozást adtunk hozzá.

A komor első futómű, amelyen fényes fekete lámpafej ül, a Road King Special meghatározó stílusjegye, amelyet a hagyományos szélvédő hiánya még inkább kihangsúlyoz. A hatásos fellépést támasztja alá a 22 cm magas, 1,25 inch vastag mini-ape kormány, amely a motorost olyan agresszív testtartásba helyezi, amely hosszabb túrákon is kényelmes.

A Road King Special motorvédője, kormánya és kézi kezelőszervei, tükrei, irányjelzői, motorborítása, légszűrő-borítása, kipufogódobja és kipufogó pajzsai egyaránt fekete színben pompáznak. A króm felületeket csak a legfontosabb alkatrészeken (az alsó himbatányérokon, a nyomórúd csöveken és a hidrotőke házakon) tartottuk meg, kihangsúlyozva a Milwaukee-Eight motorblokk ikonikus V-Twin alakját. A motormeghajtású vezérműház-fedél új betétet kapott – ez a mintázat visszaköszön a tank konzolon és a légszűrő-betéten is.

Az új, fényes fekete Turbine öntött alumínium kerekek közül az első 48 cm-es, amelyet egy ültetett sárvédő szegélyez. Hátul a nyújtott nyeregtáskák egészen a kipufogódob fölé elérnek, így ezek úgy adnak a motornak egy talajközeli élményt, hogy a rugóút megrövidülne. A hátsó sárvédőszoknya kitölti a teret a két oldaldoboz és a hátsó sárvédő között, és a hátsó rész ültetett vonalait az alacsonyra szerelt rendszámtábla teszi teljessé.

 

 

 

A

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....
2024.03.28
Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje Nagykálló térségében nyírbátori mérnökségünk kollégáját, Tibort....
2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....
2024.03.28
Kedden tragikus kimenetelű közúti baleset történt, amely során egy BMW és egy Nissan ütközött....
2024.03.27
Új módszerrel küzdenek a gyorshajtók ellen Ausztriában: elkobozzák autójukat. Gondoljunk bele, hogy....
2024.03.27
- A Volkswagen-csoporthoz tartozó tömegmárkák (Core csoport) összesített árbevétele tavaly 21....
2024.03.27
- Országszerte nagy területen megerősödik a szél csütörtökön, és leginkább a Dunántúlon és az....
2024.03.27
A BMW 8400 eurós bónuszt fizet az alkalmazottaknak – írja az automobilwoche.de.   ..
2024.03.27
Érdemes megtervezni a húsvéti utazást - közölte a vasúttársaság szerdán az MTI-vel a közlekedési....