Genfi Autószalon
A Maserati hivatalos fotókat mutatott be negyedik modelljéről, a Levante nevű nagy szabadidő-autóról a genfi világpremier előtt. Az agresszív kinézetet az erősen formázott motorháztetőnek, a nagyméretű hűtőrácsnak, a sportos tetőívnek, a kiszélesített kerékjáratoknak, a diffúzornak, a kétszer két kipufogónak, és a hatalmas kerekeknek köszönheti a kocsi.
Az ablakok keret nélküliek, akárcsak a sportautókon, de a felületük nagyon kicsi a lemezfelületekhez képest. Ahogy várható volt, a C-oszlopon megjelent egy Maserati logó. A műszaki adatokat még nem árulta el az olasz gyártó, csak annyit, hogy a futómű a Maseratiktól elvárható útfekvést és sportosságot biztosítja még alacsony tapadású aszfalton is, emellett a terepen is kimagasló teljesítményt nyújt, és a rugózási komfortja is elsőrangú. Az intelligens összkerékhajtás önállóan dönti el, hogy melyik tengelyre mennyi nyomaték jusson, a futómű alapáron légrugós, ami azt is jelenti, hogy a hasmagasság változtatható.
A belépő motor a háromliteres V6-os dízel 275 lóerővel, ezt követi a szintén háromliteres, biturbós benzines V6-os 350 és 430 lóerővel. Előbbi 5,2 illetve 6,3, a dízel 6,9 másodperc alatt gyorsítja fel 100 km/h-ra az autót. Később a Quattroportéból ismert biturbó V8-as motort is elérhetővé fogják tenni, amivel már komoly ellenfele lesz a Levante a Porsche Cayenne Turbónak. A Levante gyártása már elkezdődött Olaszországban, az értékesítést tavasszal indítják be az európai piacon.