biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.24
Fontos lépés történt Kínában, amely az „intelligens járművezető-támogató rendszerekre” vonatkozó....
2025.12.24
A korábbi F1-es versenyző és versenybíró, Johnny Herbert úgy véli, 2026-ban senki sem érezheti majd....
2025.12.24
Szándéknyilatkozatot írtak alá heti két alkalommal közlekedő Pécs–München menetrend szerinti....
2025.12.23
Több mint egy évtizede nem változtak akkorát a szabályok, mint amekkorát jövőre fognak. Mutatjuk,....
2025.12.23
A Volkswagen jövőre ünnepli a GTI 50. évfordulóját. Egy exkluzív modell érkezik a jubileumra: a....
2025.12.23
Az Osztrák Autóklub (VCÖ) elemzése szerint Burgenland autópályáin egyes területeken jelentősen....
2025.12.23
Második helyezést ért el Azerbajdzsánban Novák Bence, a Széchenyi István Egyetem járműmérnök....
2025.12.23
A közforgalmú közlekedés jövőjéről szólt a 26. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szegeden. Szóba....
2025.12.23
Az ember mobilitása a talpra állásnál, a lábak mozdításánál, a járás képességénél kezdődik. A....
2025.12.23
Vármegyénk nagyvárosaiban a rendőrök a következő hónapokban több száz gépkocsi esetében ellenőrzik....