autóbusz
A saját fejlesztésű hajtásrendszer kétféle – 200kW vagy 400 kW teljesítményszinttel érhető el. A moduláris akkumulátorrendszer lehetővé teszi legalább négy, de legfeljebb nyolc akkumulátorblokk elhelyezését, amelyek összkapacitása 360-tól 720 kWh-ig terjed. Ez a konfiguráció akár 700 kilométeres hatótávot is biztosíthat a SORT-3 tesztciklus szerint.

A töltési lehetőségek is rugalmasak: CCS gyorstöltés 250 kW teljesítménnyel, valamint OppCharge rendszer akár 450 kW teljesítménnyel.
Az új alvázak 4x2 és 6x2 hajtásképletre épülnek, és 9,5-től egészen 14,9 méteres járműhosszhoz alkalmazhatók. A maximális össztömeg elérheti a 27,2 tonnát.

Az alvázak kompatibilisek különböző karosszériagyártókkal, így rugalmasan testreszabhatók különböző üzemeltetői igényekhez (pl. turistabusz, intercity, shuttle). A nagy hatótáv és a moduláris kialakítás miatt ideális választás hosszabb távú, regionális vagy nemzetközi buszjáratokhoz.
A Volvo Buses járműveiben jellemzően rendelkezésre állnak a fejlett vezetéstámogató funkciók, vészfékező rendszer, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, gyalogos- és kerékpáros-felismerés.

A Volvo Buses 2023 óta nem gyárt saját karosszériát, ezért az új elektromos buszok felépítményét külső gyártók készítik. A karosszériagyártás kiszervezése (pl. Carrus Delta vagy Sunsundegui vállalatoknak) lehetővé teszi a gyorsabb és rugalmasabb piacra lépést.
Az első példányok a finn Carrus Delta karosszériáját kaptják, és elsősorban Észak-Európa és a Benelux államok közlekedési szolgáltatóinak szánják őket.