MOL

Indul a MOL-csoport Junior Freshhh 2014 vetélkedője

2014.11.12.

November 27-ig lehet jelentkezni a MOL-csoport Junior Freshhh vetélkedőjére, ezen középiskolás tehetségeknek kell matematikai, fizikai, kémiai, biológiai és földrajzi feladatokat megoldaniuk.

Meghirdette online vetélkedőjét a MOL-csoport középiskolás tehetségek számára. A háromfős csapatok nem csak a szórakozásért, hanem értékes nyereményekért is játszhatnak. A Junior Freshhh-re idén már Horvátországból is regisztrálhatnak. A verseny ma kezdődik, jelentkezni november 27-ig lehet a www.junior.freshhh.net oldalon.

A MOL-csoport 2010 óta rendezi meg a középiskolásoknak szóló online vetélkedőjét, a Junior Freshhht. A programot tavaly Szlovákiában vezették be, idén pedig még egy ország csatlakozott. Már Horvátországból is várják a középiskolások jelentkezését. Az elmúlt négy évben több, mint 8200 diák, 2763 csapatban vett részt a versenyen, összesen 517 középiskolából.

A középiskolai tanárokkal együttműködve a MOL-csoport célja, hogy motiválja a diákokat, hogy már a kezdetektől részt vegyenek a természettudományokban, és növelje az érdeklődésüket a témában. Arra hívja a középiskolásokat, hogy legyenek a matematika, a fizika, a biológia és a földrajz bajnokai.


- A Junior Freshhh az első pillére a MOL-csoport tehetségtoborzó stratégiájának. Azokat a középiskolai diákokat szólítja meg, akik érdeklődnek a természettudományok iránt. A MOL-csoport további díjnyertes tehetségtoborzó programjai - mint a Freshhh és a Growww - egyetemi hallgatóknak, illetve már frissen végzett diplomásoknak szól. Befektetésnek tekintjük ezeket a tehetségtoborzó programokat. A diákok fejlődésének támogatása és követése kulcsfontosságú ahhoz, hogy kreativitást, új ötleteket és új perspektívát tudjunk a MOL-csoportba behozni – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

A vetélkedő két fordulóból áll. Először a diákoknak kell különböző, természettudománnyal kapcsolatos feladatokat megoldaniuk virtuális forgatókönyvek szerint. A második forduló az élő döntő. Ennek során a legjobb öt csapat versenyzik a fődíjakért. A leghatékonyabb iskolák is kapnak értékes nyereményeket.

- A Mol-csoport Junior Freshhh programjának célja, hogy a természettudományt szórakoztatóvá tegye a középiskolásoknak. A vetélkedő kérdéseinek fejlesztése közben a diákoknak 21 izgalmas feladatot állítottunk össze, melyet egy virtuális térben kell megoldaniuk – mondta Galambos Sándor, a MOL-csoport Képzés és kompetenciafejlesztés szakértője.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....