SEAT

Ismét kétszámjegyű növekedést ért el a Seat

2017.03.11.

Februárban a spanyol márka újabb ugrásszerű növekedést mutatott, a kiszállítások elérték a 31.800 egységet, ami 18,8%-os növekedést jelent 2016 azonos hónapjával összehasonlítva. Az év első két hónapjában az eladások 13,6%-kal emelkedtek, és elérték a 64.000 ezer egységet.

Az értékesítés növekedése nagyon erős volt a márka piacainak többségén. Januárban és februárban Spanyolország volt a kiszállítások terén az első helyen 14.400 eladott gépkocsival, ez 24,5%-os növekedést jelent. Spanyolország ezzel megelőzte Németországot, ahol a növekedés 8,9% volt, és elérte a 11.900 egységet. Ezt követte az Egyesült Királyság, 21,3%-os növekedéssel és 5.600 darab eladott gépkocsival. A SEAT igen pozitív fejlődést ért el Mexikóban, a márka negyedik legnagyobb piacán (9,5%-os emelkedés és 4.600 eladott gépkocsi), illetve Olaszországban: 15,8%-os növekedés, és 3.300 étékesített autó.

"Nangyon elégedettek vagyunk az értékesítés első két havi alakulásával az. A márka kétszámjegyű növekedési mutatókat produkál egészében, és a legfőbb piacokon is, piaci részesedésünk tovább növekszik. A Genfi Autószalonon az Ibizával és termék offenzívánk új modelljeivel mutatkozunk be, és úgy hisszük, ezekkel ezt a lendületet az egész év folyamán fenntartjuk."- mondja a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths.

A SEAT e számokat a Genfi Autószalonon jelentette be, mely nagyon speciális lesz a márka számára. Mindenekelőtt azért, mert az új SEAT Ibiza ötödik nemzedéke, a több mint 5,4 millió értékesített gépkocsival a spanyol márka legtöbbet eladott modellje a központi helyet foglalja el a SEAT genfi standján.

"A SEAT a konszolidáció és a növekedés időszakában van, és mi azért dolgozunk, hogy az iparágban az egyik legdinamikusabban fejlődő szervezetté váljunk"- mondja Luca di Meo, a SEAT elnöke. "Az új Ibiza a márka számára nagy előrelépést jelenten majd, és arra hivatott, hogy fordulópontot hozzon saját szegmensében."- teszi hozzá di Meo elnök.

Ez újabb előrelépés a márka történetének legnagyobb termék offenzívájában. A kezdet a márka első szabadidő autója (SUV), az Ateca piacra dobása volt, amit a megújított Leon követett. Most az Ibiza következik, ami beteljesíti a márka három fő pillérének megerősítését. Ezt követően újabb modellek érkeznek, mint például a kompakt crossover, az Arona. Az idei év végéig minden új modell azt fogja eredményezni, hogy a SEAT lényegesen növelheti részesedését az európai piacokon.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.02
Egy nem mindennapi, 2021-es felvételt kapott a Bpiautósok egy olvasójától. ..
2024.05.02
A magyarországi használtautó-piacon jelenleg az élen még a korábbi évtizedek hagyományosan erős....
2024.05.02
A nagyobb akkumulátorkapacitásnak és a frissített regeneratív fékezőszoftvernek köszönhetően....
2024.05.02
Pekingben mutatta be 1000 km-es hatótávú Shenxing PLUS elektromosautó-akkumulátorát a vállalat. ..
2024.05.02
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű vállalattal....
2024.05.02
Szegmensén túlmutató hely- és funkciókínálattal borítja rá az asztalt a kis szabadidőautók piacára....
2024.05.02
Május 10-én, a Mentők napján megemlékezést és ünnepet tart az Országos Mentőszolgálat. ..
2024.05.02
Nemrég egy illegálisan és nem hétköznapi módon tuningolt Suzuki Swift tulajdonosát igazoltatták a....
2024.05.02
A videó elején látszik, hogy egy kamion előzése okozza a torlódást, az autósoknak pedig nem....
2024.05.02
Egy új felszereltségi szinttel, valamint általában gazdagabb felszereltséggel kerül forgalomba a....