Eurotrade Kft.
Sok szakmai rendezvényt szerveztünk az elmúlt közel harminc évben, az Iveco szakmai nap azonban nem csak a szakmáról szól, hanem a gasztronómiáról, a kultúráról és a szórakozásról – köszöntötte a résztvevőket Szűcs Attila, az Eurotrade kft. ügyvezető-tulajdonosa. Elmondta azt is, a cél a találkozás, a pozitív élmény adása. Nem az ügyfelek pénzét akarják elszedni, hanem hosszú távú kapcsolatok kialakítására törekszenek.
Az Iveco mixer
Érdemes-e beruházni Magyarországon? Tette fel a kérdést prezentációjában Szűcs Attila. Válaszában kifejtette, csupa jó híreket hallunk, 4,7 százalékos a GDP növekedés, jelentős mértékű a fellendülés, a gazdaság húzó ágazata az építőipar.
Ha jobban kitekintünk, nem ennyire pozitív a kép, sok kockázat van a világgazdaságban – jelentette ki az ügyvezető. Úgy fogalmazott, 2030-ig Magyarország az unió közepesen fejlett szintjére fog eljutni, s ehhez sikeres magyar vállalkozások kellenek. Érdemes beruházni, hogy válaszoljak a magam által feltett kérdésre, forint alapon, fix kamatozással – fogalmazott.
Beszélt cégéről is, amely több lábon áll. Az Eurotrade Magyarország legrégebbi járműkereskedő cége, amely 2018 első félévében öt milliárd forintos árbevételt ért el.
Együtt a termékcsalád
Sosem voltunk veszteségesek, voltak jó és voltak rossz évek – tekintett vissza az elmúlt 28 évre, s felidézte azt is, hogy 2006-től jelentős bővítést hajtottak végre, Szlovákiában, Romániában és Szerbiában alapítottak leányvállalatokat. 2014-től az ingatlanfejlesztés jelentette az új üzletágat.
Sok lábon állunk, árbevételünk 85 százaléka azonban a járműkereskedelemből származik – fogalmazott Szűcs Attila.
Magyarországon három telephellyel és két szervizzel rendelkeznek, s az új járművek mellett használt haszonjárműveket is forgalmaznak. Külön üzletág a gumiabroncs és az alkatrészkereskedelem.
Szűcs Attila prezentációja után az Iveco építőipari termékcsalád regionális menedzsere mutatta be a STRALIS X-WAY-t, amely a kategóriájában a legnagyobb hasznos teherbírást nyújtja. Az IVECO közúti teherautóinak a legjobb üzemanyag-hatékonysági és biztonsági technológiáit a legkeményebb járműveinek legendás terepes masszívságával ötvözi – fogalmazott.
Az iparágban a legkisebb saját tömegű betonkeverő
A STRALIS X-WAY kitágítja a határokat az egyedülállóan kis saját tömegével. Ez a masszív alvázzal társulva ebben a kategóriában a piac legnagyobb hasznos teherbírását nyújtja a Super Loader (SL) változat számára.
SUPER LOADER: A Super Loader változat kevesebb mint 9000 kilogrammal az iparágban a legkisebb saját tömeget nyújtja; az akár 400 lóerőt (294 kilowatt) és 1700 newtonmétert szolgáltató kilenc literes motor pedig a kategória legnagyobb fajlagos teljesítményét és nyomatékát kimagasló üzemanyag-hatékonysággal társítja.
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS: Akár kilenc tonna terhelhetőségű első tengely. Egyetlen parabolikus laprugót alkalmazó felfüggesztés is rendelkezésre áll, amely akár 60 kilogrammal is csökkenti a saját tömeget.
MASSZÍV ALVÁZ: A legendás merevségű alváz az állandó, 7,7 milliméter anyagvastagságú hossztartóival könnyedén elviseli a teljes terhelésű forgódob okozta rendkívüli igénybevételt. A 6,7 milliméteres hossztartókkal akár 40 kilogrammal is csökkenthető a saját tömeg.
A mixer mellett a termékcsalád kínál még trakkert, nyergesvontatót, horgos konténeremelőt és láncos konténeremelőt, billencset, rönkszállítót, csatornamosót és darus változatot.
A szakmai nap során a gasztronómiát az olasz ételek képviselték, Salvatore Innocenti olasz főszakács prezentálásával. A borokat a villányi Bocor pintészet szolgáltatta, a kultúra keretében volt kerékpár triálshow és festménykiállítás is.