Hannover

Izraeli cégben szerzett tulajdonrészt a Continental

2021.07.14.

A Continental növelni kívánja az e-autó akkumulátorainak hatótávolságát és élettartamát. Ennek érdekében a hannoveriek most csatlakoznak az izraeli start-up Feelithez.  Az izraeli szenzorok segítenek a jövőben a nagyfeszültségű elemek hőmérséklet-szabályozásában – írja az automobilwoche.de



 

Az izraeliek érzékelőivel a hannoveriek elsősorban az e-autó akkumulátorainak távoli karbantartását kívánják megkönnyíteni. "Az olyan termékek, mint a tömlők, detektorokká válnak, és valós időben információkat szolgáltatnak állapotukról" - vázolja az ötletet Philip Nelles, a Conti vezérigazgatója.

A Conti nem adott információt a 2017-ben alapított vállalkozás kisebbségi részesedésének összegéről.  "Az érzékelők integrálása az új és a meglévő termékcsaládokba támogatja a folyamatos elmozdulást az intelligensebb és fenntarthatóbb megoldások felé a gumi mellett" - mondta Nelles.  "A részvétel jelentős mértékben hozzájárul termékeink és folyamataink digitalizálásához, és számos stratégiai előnyt hoz magával."

Az érzékelők szabályozzák az akkumulátor hőmérsékletét

Az izraeli cég azt állítja, hogy olyan szenzortechnológiát fejlesztett ki, amely akár 50-szer érzékenyebb, mint a jelenleg használt szenzorok.  A nagy teljesítményű érzékelőket elsősorban az Ipar 4.0 megoldásokra szánják, ipari berendezések és gépek előrejelző karbantartására. Az érzékelőket 3D nyomtatóval készítik, majd a Feelit felhőelemzéssel valós időben visszajelzést ad a struktúra és a teljesítmény változásairól a távolból.

Conti-vezér: "A részvétel jelentős mértékben hozzájárul termékeink és folyamataink digitalizálásához, és számos stratégiai előnyt hoz magával."

A Conti most ezt a technológiát is be akarja építeni az elektromos járművek akkumulátor-hűtőrendszereibe. Ez növeli az akkumulátor élettartamát és az elérhető tartományt - mondta Nelles.

A külső érzékelő utólagosan felszerelhető a tömlővezeték-rendszerekbe a hőmérséklet mérésére.  Ennek eredményeként a nagyfeszültségű akkumulátor hőmérséklete sokkal pontosabban szabályozható hűtéssel és fűtéssel, így mindig az optimális hőmérsékleti tartományon belül van. 

Az izraeli cég azt állítja, hogy olyan szenzortechnológiát fejlesztett ki, amely akár 50-szer érzékenyebb, mint a jelenleg használt szenzorok. Fotók: Continental

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.09.22
Váratlan, ám meggyőző formában léphet először európai földre a Peugeot fejlődő régiókba szánt....
2021.09.22
A Ford hétfőn bejelentette, hogy Elvira Schachermeiert nevezték ki a Ford Európa kommunikációs....
2021.09.22
A Mercedes-Benz elektromos haszongépjármű flottája és jövőképe. ..
2021.09.22
2021. szeptember 11-én a Sába királynője című operafilm zártkörű, vörösszőnyeges premier előtti....
2021.09.22
Munkatársunk fotózta ezekben a percekben az erősen lángoló kamiont az M1-es sztrádán, Bicskénél. ..
2021.09.22
Egy autó ütközött villamossal a XI. kerületben, a Karinthy Frigyes út és az Irinyi József utca....
2021.09.22
Megkérdőjelezhetően igényes megoldással vonzana be hagyományos autókat kedvelő tuningmániásokat a....
2021.09.22
Összeütközött egy kistehergépkocsi, egy traktor és egy nyerges vontató a vontató a 32-es főúton,....
2021.09.21
Messzire visz, és nagyon más, mint a többi, de biztosan megrázza az elektromosok mezőnyét. Vagy....
2021.09.21
Új háttér a NATO-gép alacsony magasságú repüléséhez Ausztriában címmel számol be az osztrák....