Jeep
A Juventus és a Stellantis Europe 69 millió eurós megállapodást kötött, amelynek értelmében a torinói futballcsapat labdarúgói mezükön a Jeep márkajelvényét viselik majd. Az úgynevezett „első mez szponzoráció 2028. június 30-ig lesz érvényben. A Jeep korábban már évekig szponzorálta a Juventust.
A megállapodás magában foglalja, hogy a Jeep márka főszponzora lesz a Juventus első csapatának, a JWomennek, azaz a női szakosztálynak, valamint és a NextGen-nek, vagyis az utánpótlás együttesnek is. A Jeep márkejelzést a játkosok nem csupán a hazai bajnokságban, hanem UEFA és FIFA sporteseményein is viselik majd mezeiken (beleértve a következő FIFA Klubvilágbajnokságot is). A megállapodás már az idei bajnokság további szakaszában életbe lép, és érvényes lesz a 2025/2026, 2026/2027 és 2027/2028-as szezonokra.
A Bianconeri klub 4 millió eurót kap a 2024/2025-ös sportszezon fennmaradó részére, 19 milliót a 2025/2026-os szezonra, és 23 milliót a következő két szezonra. A Juventus megállapodott a Visit Detroittal a másodlagos szponzoroknak fenntartott mezhelyről, szintén a játékosok mezének elején. Ez a szerződés is kiterjed az első csapaton túl a JWomen és a NextGen csapatokra az összes nemzeti sporteseményre vonatkozóan, szintén 2028. június 30-ig.
„Büszkén jelentjük be ezt a rangos szponzorációt, amelyben két, nemzetközi vízióval rendelkező partner is részt vesz: a Jeep, egy történelmi partner, amellyel több mint 10 éve működünk együtt, és a Visit Detroit, amely nagy lelkesedéssel csatlakozik hozzánk” – hangsúlyozza a megállapodásról kiadott közlemény.
Maurizio Scanavino, a Juventus vezérigazgatója úgy fogalmazott: „Mindkét vállalat hasonló értékeket vall, beleértve a kiválóságot, az innovációt és a sport iránti szenvedélyt. A partnerség kölcvsönös előnyöket kínál, megerősítve a klub pozícióját az új célok elérése érdekében.”