Ssangyong Torres EVX
Csupán 1,5 centiméterrel ugyan, de még a benzines testvérnél is hosszabb, illetve fél centivel szélesebb. A szélvédő előtt két kapaszkodót szereltek a lemezre, hátul pedig a keményvonalas terepjárókat idézi a pótkeréktartóra hasonlító dombormű a csomagtér-ajtón, ahogy a kilincs is ebbe az irányba mutat, hiszen első ránézésre az ember azt hinné oldalra nyílik. Nos, az optikai illúzió tökéletes, viszont közelebb lépve a kilincset megmarkolva egy apró gombba akad az ember keze. Az autó csipogással jelzi, vette a parancsot, és a teleszkópok elkezdik felfelé tolni az ajtót, hozzáférést adva az alapból 839 literes csomagtérhez.

A műszerfalon két kijelző található. A 12,3 colos digitális műszeregység mellett egy ugyanekkora átmérőjű multimédiás érintőképernyő kapott helyet. Több kezelőszerv nem is jutott ide a vészvillogó fizikai gombját leszámítva, így értelemszerűen a klíma is kizárólag a középső tablettel vezérelhető. Az infotainment rendszer menüjének kezelése pedig logikus, könnyen megtanulható. A „lebegő” középkonzolon a minimalista, mégis jól használható irányváltó mellett a szokásos pohártartókat helyezték el, illetve két apróbb rekeszt. Az egyik tökéletesen a kulcs méretére szabott, így az biztosan nem lesz útban.
A szürke bőrkárpitos ülések prémium hatást keltenek, fotelszerűek, kényelmesek, de általánosságban is elmondható az EVX-re, hogy az anyaghasználat igényes az autó minden pontján. Ehhez elöl és hátul is bőséges térkínálat társul, bár a kardánalagút némi helyet elvesz, mivel a benzines Torresszel közös padlólemezre épül. Ezt persze el is feledtetik az olyan praktikus megoldások, mint az első ülések háttámlájára vart többzsebes tárolók, a hátsó könyöklőben található pohártartók, vagy épp az ajtópanelekben elrejtett napellenzők.

Műszaki adatok röviden:
Teljesítmény: 152 kW (207 LE)
Nyomaték: 339 Nm
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,11 s
Végsebesség: 175 km/h
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!