verseny

Kiderült, ki az ország legjobb munkafelvevője a Suzukinál

2019.05.24.

Hazai márkaszervizek munkafelvevői számára hirdetett versenyt a Magyar Suzuki Zrt. Az 56 városból érkező 80 résztvevővel a vállalat szinte teljes márkaszervizhálózata jelen volt a megmérettetésen. A 9 elődöntő legjobbjai közül Tóth Zoltán, a Limuzin Autóház és Autószerviz Kft. munkatársa bizonyult az ország legkiválóbb munkafelvevőjének a végső próbatételen. A Suzuki teljes foglalkoztatási láncában nagy hangsúlyt fektet a szakmai tudásra és az egyéni képességek folyamatos fejlesztésére a minőségi kiszolgálás érdekében. Ezért a vállalat a munkafelvevők mellett a szerelők, valamint a gyári dolgozók és a vezetőség képzéséről is rendszeres oktatási programokkal gondoskodik.

Versenyben a fejlődés

A Magyar Suzuki Zrt. másodszor rendezte meg munkafelvevői versenyét, amelyet ezúttal is több hetes felkészítő tréning előzött meg. A problémamegoldó képességet, stresszkezelést és időoptimalizálást célzó kiscsoportos foglalkozásokat független coach és kommunikációs szakemberek tartották a vállalat felkérésére. A döntő megmérettetés során a szervizek munkatársai három elméleti tudásteszten és három szituációs gyakorlaton felváltva tehették magukat próbára. Utóbbi kihívásnál ismert színészek személyesítették meg a legáltalánosabb ügyfélkaraktereket, hogy a versenyzők minél életszerűbb helyzetekben bizonyíthassanak. A végeredmény összetett értékelés alapján született meg: figyelték a versenyző kommunikációját, mennyire felel meg a Suzuki magas szakmai elvárásainak, illetve a színész által megformált ügyfél véleménye is nagy súllyal esett latba a pontozáskor. Mindezek alapján Tóth Zoltán, a Limuzin Autóház és Autószerviz Kft. munkatársa bizonyult az ország legjobb munkafelvevőjének. A dobogó második helyét Papp Zsolt, az ANKERS Kft. munkatársa szerezte meg, a harmadik helyezett Pusztai Iván lett a Hungarocar-2000 Zrt.-től.

A jó szakember ismérvei

A munkafelvevő az adott kereskedés, egyben a márka arca, nagy szerepet játszik az ügyfélkiszolgálásban, hiszen ő tartja a kapcsolatot a klienssel. Munkája során arra törekszik, hogy a lehető legpontosabb kommunikációval közvetítsen az ügyfél és a szerviz között. A legkülönfélébb helyzetekhez és emberekhez kell alkalmazkodnia, minden esetben ügyelve arra, hogy az autótulajdonosok elégedetten távozzanak a márkakereskedésből. A munkafelvevő feladata, hogy szakmai támogatást és műszaki segítséget nyújtson az ügyfelek számára, akik bizalommal fordulhatnak hozzá.

Integrált fejlesztési szemlélet

A Magyar Suzuki Zrt. a foglalkoztatási lánc minden szintjén – munkafelvevők, szerelők, kereskedők, gyári dolgozók, cégvezetés – támogatja munkatársai folyamatos fejlesztését a magas minőségi sztenderdek és az ügyfélelégedettség biztosítása érdekében. A vállalat például korábban a szerelők között hirdetett versenyt országos partnerhálózatában. Mindezeken felül a cég felsőoktatási intézményekkel, valamint közép- és szakiskolákkal együttműködve nyújt féléves intenzív szakmai gyakorlati lehetőséget fiatalok számára esztergomi gyárában. Meglévő szakemberei fejlesztéséről pedig tanulmányutakkal gondoskodik.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.08
A klasszikusok átka, vagy dicsérete, hogy sok utánzójuk akad, olykor még az utánzókat is utánozzák....
2025.12.08
Maradna a kétéves vizsgáztatási ciklus a tíz évnél idősebb autóknál is - közölte az Építési és....
2025.12.08
Az Osztrák Posta Bécsben üzembe helyezte 6000. elektromos járművét, egy Fiat e-Scudót. A vállalat....
2025.12.08
A SEAT & CUPRA két belső előléptetést jelentett be, amelyek tovább erősítik a vállalat....
2025.12.08
A Magna elektromos autókat fog gyártani a kínai GAC gyártó számára grazi üzemében – ezt a gyártó....
2025.12.08
Biatorbágy közelében, Hegyeshalom felé nagy a torlódás - írja a Katasztrófavédelem. ..
2025.12.08
Ukrán oldalon fennálló áramszünet miatt szünetelt a határforgalom a nagyhódosi közúti....
2025.12.08
A pozsonyi rendőrség december 3-án, szerdán egy közlekedési szabályokból tartott elméleti vizsga....
2025.12.08
Közel 100 nappal első Forma–1-es futama előtt az Audi már ízelítőt adott abból, milyen lesz a márka....
2025.12.08
Magam sem gondoltam volna, de néhány apró kellemetlenségtől eltekintve meglepően gördülékenyen....