elismerések

Kihirdették az év Ford Szerviztanácsadója díj nyerteseit

2021.06.22.

Rendkívül sokrétű megmérettetésen bizonyíthatták tudásukat a Ford Márkakereskedői hálózat szervizeinek munkatársai a Ford ügyfélszolgálati versenyén, ahol az Év Szerviztanácsadóját keresték a Ford Magyarország szakemberei. 

A 2020 végén indult, 2 fordulós rangos versenyen az első fordulóra több, mint 50 ügyfélszolgálattal foglalkozó kolléga jelentkezett a Ford szervizhálózatából. Az első fordulóban a versenyzők szakmai és ügyfélkezelési tudásukat mérték össze egy online kérdéssort segítségével, melyben feleletválasztós és kifejtős kérdések egyaránt szerepeltek annak érdekében, hogy a zsűri minél átfogóbb képet kaphasson a versenyzők tudásáról. Az online teszt a Ford által elvárt olyan általános ismeretek, mint az aftersales termékek és szolgáltatások, értékesítési technika, digitális megoldások, szerviz és alkatrész gazdálkodási folyamatok mellett értékesítési és ügyfél kezelési készségekre is kiterjedt.

A múlt héten rendezett döntőre az első fordulóban legjobbnak bizonyult 10 versenyző kapott meghívást. A döntőben különböző szituációs feladatokban mérték a versenyzők valós képességeit és készségekeit a Ford Regionális Tréning Centrumának munkatársai. A feladatok az ügyfélszolgálati munka főbb területeit ölelték fel, mint például az autó átvétele a munkafelvételen, panaszos ügyfél kezelése, telefonos ügyféltájékoztatás, tudásteszt, Video Check készítése és végül az autó szakszerű átadása.

A verseny győztese Lovas Lajos, a Ford Hovány szerviztanácsadója lett. Lajos 9 éve erősíti a Ford Hovány csapatát, elsősorban Kecskeméten, de munkájával segíti a többi Ford Hovány márkaszerviz csapatát is. Második helyezett Gyenge Renátó, a Ford Petrányi, harmadik pedig Hernádi Péter, az Autó Nexus munkatársa lett.

A verseny értékeléseként Kiss Zoltán, a Ford Regionális ügyfélszolgálati vezetője elmondta: “Célunk, hogy ebben az iparágban a legmagasabb ügyfélelégedettséggel rendelkező vállalat legyünk és egész életen át tartó ügyfélkapcsolatokat hozzunk létre. Ehhez nem csak a termék és szolgáltatás portfóliót fejlesztjük folyamatosan, de fontosnak tartjuk a márkaszervizben dolgozó kollégák szakmai, kommunikációs, és ügyfélkezelési készségeinek fejlesztését is. A szerviztanácsadók speciális képzése 5 éve folyik töretlenül, ami meg is mutatkozott a verseny színvonalán, hiszen a versenyzők alapos szakmai felkészültségről tettek tanúbizonyságot.”

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

                                      

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.09.19
Facebookos ismerőseinek akart dicsekedni sportkocsijával egy 70 éves olasz autós, ehelyett a....
2021.09.19
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Megyünk egy kört? ..
2021.09.19
A Müncheni Autószalonon bemutatott Cupra Tavascan Extreme E Concept az idén indult Extreme E....
2021.09.19
A napenergiával közlekedő és működő lakóautó prototípusának neve Stella Vita, és egy 17....
2021.09.19
Üzembe helyezte a hétvégén az ausztriai Villachban 1,6 milliárd eurós beruházással készült....
2021.09.19
A J.D. Power közvélemény-kutató intézet arra kérte az új autók tulajdonosait, hogy értékeljék,....
2021.09.19
Fokozott közlekedésrendészeti és mélységi migrációs ellenőrzést tartottak az autópálya Szabolcs-....
2021.09.19
Tedd le az autót, és válts aktív közlekedési formára! Tippek az Európai Mobilitási Hét alkalmából....
2021.09.19
A tűzoltók áramtalanítják a járműveket - írja a Katasztrófavédelem honlapja. ..
2021.09.19
Megkapta az építési engedélyt az új vasúti megálló a leendő közlekedési múzeumnál - közölte a....