kerékpár

„Kokó” bringával tesztelte a Ring aszfaltját

2015.04.10.

A Hungaroring kapuja mindig nyitva áll a sportolók előtt, s téved, aki azt hiszi, hogy csupán a technikai sportok képviselőire vonatkozik mindez. Formula–1-es pályánk már eddig is számtalanszor bizonyította sokoldalúságát: az autó és motorversenyek mellett rendeztek itt futó-, kerékpár-, triatlon- és görkorcsolyaversenyt – a létesítmény vezetői gyakorlatilag nem ismernek lehetetlent.

Néhány napja ökölvívó olimpiai bajnokunk, Kovács „Kokó” István kerékpárral tesztelte a Ring aszfaltját, és nem csupán neki, hanem bringás barátainak is az volt a véleménye, annyira jó a tapadás, hogy ez valósággal szárnyakat ad a sportolóknak. „Nem titok, a Hungaroring szóba került, mint leendõ olimpiai helyszín – a tervek szerint például a kajakszlalom-versenyeket tarthatnák itt. Ez abszolút nem lenne ördögtõl való, az elmúlt két évben többször bebizonyítottuk, hogy nem csupán az autó- és motorversenyzõk találnak otthonra nálunk. Jöttek futók, kerékpárosok, triatlonosok, s mindannyian jó élményekkel távoztak. Miért ne fejleszthetnénk tovább a pályát ebbe az irányba is?!” – vetette fel Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója. A futáshoz és a kerékpározáshoz ideális helyszín a mogyoródi F1-es pálya, ami pedig az úszást illeti, a vízkészlettel sincs gond, akár medencét vagy mesterséges tavat is könnyedén lehetne építeni.& nbsp;
„Sajnos itthon nagyon kevés olyan létesítmény vagy terület van, amelynek betoncsíkján bátran kiélhetik szenvedélyüket a bringások – nyilatkozta Kovács „Kokó” István. – A közúti forgalom gyakorlatilag alkalmatlan rá, a kerékpárutakon pedig azért nem tudnak edzeni, mert õk jóval magasabb sebességgel haladnak, mint a közúton közlekedõk. A Ring azonban remek terep az edzésekre, hiszen itt jó minõségû aszfalton, teljes biztonságban lehet kerekezni. Érdekes, hogy amikor tévén nézi az ember, nem is gondolná, milyen nehéz pálya is a Hungaroring. Az öreg bringás barátaim azt mondják, a pálya aszfaltja megdöbbentõen jól tapad, ezért a megszokottnál nagyobb sebességet is megengedhet magának az ember például a kanyarokban. Egyvalami biztos: a kerékpárosok és akár atléták is csodálatos bázisra lelhetnek itt. Ez a négy kilométeres kör, a hatvan-hetven méteres szintkülönbséggel nagyon odaver a pulzusnak futva és kerékpárral is.”
 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....