BMW i

Magyarországon is sikeresen indult a BMW i

2015.04.30.

A BMW i modellek forgalmazása 2014. november 1-jével vette kezdetét Magyarországon és az elmúlt 6 hónap hazai sikerei a vállalat nemzetközi értékesítésével összhangban vannak.

Számos autót már átvettek a márka ügyfelei, de a rendelésállomány is biztatóan alakul. 2015 első negyedévében 10 db BMW i3 modell került magyar tulajdonoshoz, mely eredmény a legnépszerűbb elektromos autó címet jelenti a BMW i3 számára ezen időszakban. Áprilisban további négy BMW i3, valamint az első BMW i8 modell is átadásra került – így idén eddig összesen 15 db autóval a magyar piac is csatlakozik ahhoz a globális sikersorozathoz, mely a BMW i almárka nemzetközi szereplését övezi.

Tavaly, a BMW i almárka folyamatos bevezetésének évében, 17 800 BMW i3 és i8 járművet értékesítettek világszerte, melyet a 2015-ös év első negyedében további, több mint 6600 BMW i követett. A BMW egy vadonatúj modellpaletta kifejlesztésével ismét úttörőként lépett be az elektromos és plug-in-hibrid modelleket kínáló prémiummárkák piacára, melynek sikerességét az elmúlt időszak hazai és nemzetközi eredményei bizonyítanak.

„A BMW i modelleket nagy érdeklődéssel fogadja a magyar piac, úgy gondoljuk, hogy a hosszú távú fenntarthatóság üzenete, autóink koncepciója, illetve az a minden részletre kiterjedő átgondoltság és környezettudatosság mely a BMW i modelleket jellemzi, megnyerő a hazai ügyfelek számára is” – mondta Mala Ferenc a BMW Group Magyarország márkamenedzsere. „A BMW i egy új világot jelent az autózásban, új lehetőségeket nyit az elektromos mobilitás, a fenntarthatóság és az ehhez társított szolgáltatások területén. A BMW i3 és i8 modellek több mint 50 különböző szakmai díjat nyertek el bemutatásuk óta, köztük az egyik legfrissebb elismerés a New York-i autószalonon bejelentett World Car Awards ceremónia World Green Car trófeája, mely a BMW i8 koncepcióját, formatervét, valamint az autó technológiáját méltatta. A rangos díjat sorozatban másodszor kapta meg a BMW a tavalyi i3 sikerek után. A BMW Connected Drive rendszere, az okoskészülékekkel, legújabban okosórákkal kapcsolatot teremteni képes autó lehetősége új távlatokat nyit a BMW i előtt. Bízunk benne, hogy a magyar vásárlók bizalma és a technológiai nóvumok iránti érdeklődése további sikerekhez vezet itthon is!” – tette hozzá a BMW i márkamenedzsere.

A hazai BMW i Szervizpontok újabb állomásokkal bővülnek a közeljövőben, a meglévő 4 partner mellé továbbiak csatlakoznak, támogatva az országos lefedettséget és a minél magasabb színvonalú szolgáltatási rendszert.

A BMW i almárka kisebb, mindennapi közlekedésre kialakított városi prémium autója, a BMW i3 alapáron 11 830 000 forinttól érhető el. Az i3 kétféle verzióban választható, amelyből a teljesen elektromos kiadás 130-160 kilométer hatótávra képes a használat intenzitásának függvényében, míg a hatótáv-növelő megoldással (Range Extender) bővített verzió már összességében 300 kilométer megtételére alkalmas. A márka hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtású sportautója, az i8 alapáron 43 594 000 forinttól érhető el a hazai vásárlók számára.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.22
Pályafutása első futamgyőzelmét aratta a túraautós TCR Europe sorozatban, azaz a kategória Európa-....
2024.05.22
A police.hu oldal szerdán megjelent híre szerint az elmúlt héten a megengedett sebességhatárokat....
2024.05.22
Az Opel új fejezetet nyitott az új Astrával, Európa egyik legnépszerűbb kompakt autója már elérhető....
2024.05.22
Május 26-ig látható az AUTOPOESIS kiállítás, amelyen bemutatkozik az anyavállalat közel négy....
2024.05.22
Üldözött, leszorított, majd megállt hisztizni az M7 belső sávjában. Nem tetszett neki, hogy....
2024.05.22
Míg a tisztán elektromos autók eladása lassul, addig a plug-in hybridek piaca fellendült Európában....
2024.05.22
Elsődleges veszélyforrást a villámlás jelent, emellett esetenként szélerősödés, jégeső előfordulhat....
2024.05.22
- A Budapest fölé érkezett  zivatarlánc miatt jelentős késések várhatók a Liszt Ferenc Nemzetközi....
2024.05.21
Független mérések igazolták, amit az érintett modellek tulajdonosai már tudnak: a Toyota full....
2024.05.21
Ahogy azt megszoktuk: a márka marketingasszonya lazán, szórakoztatóan indította a Hyundai....