Budapest Airport

Magyarországot népszerűsítő kampány indult a repülőtéren

2015.12.25.

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő, fogyasztásösztönző kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt.

A Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein kihelyezett plakátok Magyarország nevezetes látnivalóihoz és népszerű gasztronómiai kincseinkhez kívánnak kedvet csinálni már érkezéskor. A február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítik a plakátok kreatívjait.


Az üzenetek a terminálra érkező valamennyi vendéget elérik. A külföldi vendégszám és vendégéjszaka-szám dinamikus növekedésével összhangban Budapesten elképesztő dinamikával nő a légi forgalom is: 2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, és jó esélyünk van arra, hogy a magyarországi kereskedelmi szálláshelyek is új rekordot könyvelhessenek el idén.

A turisztikai és gasztronómiai vonzerők összekapcsolása ezúttal is fontos szempont volt, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. már 2012 óta dolgozik a turisztikai- és agrármarketing területek összehangolásán. Ez a gyakorlatban a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítését jelenti. Ennek előnyeit nem nehéz belátni, hiszen az agrárium, a kiváló minőségű magyar agrártermékek kulcsszerepet játszanak a turizmus élénkítésében.


A jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek is kiemelt fókusza gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg. 2016 a „Gasztroélmények Éve” lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos Csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket regionális és külképviseleti szervezésű vagy támogatású, illetve agrármarketing termékpályákhoz kapcsolódó események sora kísér egész évben.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.10
Míg Nyugat-Európában a második világháború után több sikeres törpeautó is készült, a vasfüggöny....
2025.12.10
Japánban és a fejlődő országokban is igen népszerű a taxisok és a vállalkozók körében a Probox,....
2025.12.10
A legszűkebb garázsok sem jelenthetnek többé akadályt.   ..
2025.12.10
A felkelő nap országában mindig is az autó alsó határát feszegették, különösen a XX. század derekán....
2025.12.10
A Mazda fejlett biztonsági megoldások iránti elkötelezettségét tükrözi, hogy a vadonatúj Mazda CX-5....
2025.12.10
Autókat vittek el, törtek fel, azokból szerszámokat, barkácsgépeket és egyebeket loptak. A....
2025.12.10
A Főtaxi, Budapest legrégebbi és egyik legmegbízhatóbb személyszállító vállalata új, társadalmi....
2025.12.10
A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra....
2025.12.10
Egy éves az Omoda & Jaecoo ikermárka Magyarországon, az autók importőre a Hovány és Petrányi....
2025.12.10
Willi Webert (83 éves) kedden este kirabolták stuttgarti villájában – írja a Bild.   ..