felmérés
Tükrök: a hölgyek inkább sminkelnek, a férfiak egy része borotválkozott is az autójában.
A klasszikusok közé tartozik az éneklés és a magaddal való beszélgetés. Tíz válaszadóból nyolc esetében az előbbi az autóvezetés része. A nők (83 százalék) kissé szabadabban élik meg zenei hajlamaikat, mint a férfiak (78 százalék), magyarán énekelnek vezetés közben. A megkérdezettek kétharmada önbeszélgetésre is használta már az autót. Az egyedül vezetés alkalmas arra, hogy a bennünk levő kérdéseket feltegyük magunknak és válaszoljunk is rá.
Fürdőszoba és otthoni iroda
Ha az éneklést és a beszélgetést nappalinak tekintjük, akkor a mobil talapzatok kihelyezett fürdőszobaként is funkcionálnak. A megkérdezettek leggyakoribbként az átöltözést nevezték meg, amelyet az autójukban megejtettek. Tíz válaszadóból hét már cserélt a kocsijában ruhát, ünnepit hétköznapira vagy hétköznapit ünnepire. Ezenkívül a megkérdezett nők 44 százaléka már sminkelt vagy körmöt is festett az autóban, s majdnem minden hetedik megkérdezett mondta azt, hogy a fogait is rendbe hozta a mobil eszközben. A férfiak hét százaléka nyilatkozta azt, hogy már borotválkozott az autójában.
Munkához is jobb a kihangosító.
A koronavírus okozta járvány idején az autó sok esetben a home office-t is helyettesítette. Az otthoni iroda és a helyhiány nem ritka, esetleg a háttérben a gyerekek nyüszítenek. Így nem meglepő, hogy a megkérdezettek több mint fele (56 százalék) már használta az autót munkához. Körülbelül egyharmaduk már készült fel szakmai megbeszélésre vagy állásinterjúra az autójában.
Nappali, fürdő és hálószoba is
Az osztrákok az autójukban is szívesen együtt vannak a feleségükkel, kedvesükkel, szeretőjükkel, attól függően, ki és milyen kapcsolatban van éppen. Minden második ember azt mondta, korábban intim együttlétre is használták a kocsit, magyarán szexeltek az autóban.
A hálószobát nem pótolja, de a célnak megfelel. Minél nagyobb, annál jobb.
Tilos és veszélyes tevékenységek is történtek már az autóval kapcsolatban. A felmérésben részt vevők 30 százaléka már a csomagtartóban ülve vagy feküdve is utazott, a férfiak 35, a nők 24 százaléka. 28 százalékuk korábban is aludt az autóban (férfiak 39, nők 17 százalék). Negyede (a férfiak 34, a nők 13 százaléka) megpróbált a kocsijával driftelni vagy úgy autózni, hogy a kocsinak csak két kereke éri a földet, a másik fele pedig a levegőben van.
Egy másik felmérésben azt tudakolták, melyek azok az autók, amelyek növelik tulajdonosának vonzerejét?
Ezek a modellek szexivé teszik az osztrákokat. Magyarul ezt úgy mondanánk, melyek a csajozós autók?
Autótípus/százalék
Sportautó 35
Kabrió 30
SUV 22
Klasszikus autó 21
Limuzin 14
Középkategóriás autó 9
Elektromos autó 9
Combi 8
Családi autó 6
Kis autó 6
Az életkor mint meghatározó tényező
Az autók szexuális hatása az életkor előrehaladtával csökken – állapították meg a felmérés készítői. A 30 év alatti osztrák sofőrök 86 százaléka meg van győződve arról, hogy a megfelelő autónak előnyei vannak az ellenkező nem számára, míg az 50 év felettieknek csak 68 százaléka ért egyet ezzel a tézissel. A sportautók terén a különbség növekszik: Míg a 30 év alatti fiatal osztrákok 56 százaléka állítja, hogy a sportautó a tulajdonosát is szexibbé teszi, ez az 50 év felettiek körében drámaian csökken. s alig éri el a harminc százalékot.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!