mini

MINI és jótékonyság a The Ritz-Carlton Budapestben

2024.03.20.

A Menedzserszövetség „Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!” című nőnapi kampányának létrejöttét támogatta a MINI.

A hazai felsővezetők társadalmi és szakmai elismertségének, hírnevének és megbecsülésének erősítését zászlajára tűző és ezáltal a modern és sikeres társadalom építéséhez hozzájáruló Menedzserszövetség március 8-án, nőnapon indította útjára a „Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!” című kampányát. A kezdeményezés célja, hogy a Menedzserszövetség bemutassa női vezető tagjait, és felhívja a figyelmet példaértékű munkájukra.

A nőnapra időzített kampány nyitóeseménye a Remind Bookazine és a Zenon Clinic közreműködésével életre hívott Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. A The Ritz-Carlton Budapest épületében szervezett program különlegessége, hogy a kampány szereplői és a Menedzserszövetség további női vezetői által felajánlott exkluzív pre-loved ruhákon és kiegészítőkön túl, hazai tervezők egyedi dizájner darabjait is meg tudták vásárolni a rendezvény látogatói. A pre-loved darabok és a felajánlott tervezői mini kollekciók teljes bevételével – mintegy kétmillió forinttal – a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország misszióját támogatta.

„Fontosnak tartjuk az elnökséggel és tagjainkkal együtt, hogy vezetőként tudásunkkal, tapasztalatainkkal segítsük a társadalmat, valamint mindenki saját lehetőségei szerint támogasson fontos társadalmi ügyeket, civil szervezeteket. Ahogy a nőnapi kampányunk, úgy a kampány nyitóeseménye is nagyon különleges volt. Női vezetőinkkel és magyar tervezőkkel összefogva a 2022 telén megszervezett első, nagyon sikeres jótékonysági karácsonyi ruhavásár programunkat továbbfejlesztve egy exkluzív nőnapi programot szerveztünk, mellyel az UNICEF Magyarország munkájához járultunk hozzá közösen” – emelte ki Buday Kollárik Tímea, a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a program megálmodója.

A nőnapi esemény létrejöttét a MINI magyarországi képviselete is támogatta és a The Ritz-Carlton Budapest épülete előtt exkluzív bemutatót tartott a brit prémiumgyártó vadonatúj modellje, a MINI Countryman C főszereplésével. „A MINI globális BIG LOVE kampányához tökéletesen kapcsolódik a Charity Fashion Market kezdeményezés, melyet örömmel támogattunk. A vadonatúj harmadik generációs MINI Countryman így egy valóban izgalmas, pezsgő, sokakat megmozgató esemény részese tudott lenni“ – mondta el Németh Balázs, MINI márkavezető az esemény alkalmával.

Az exkluzív ruhavásáron a következő hazai divatmárkákkal találkozhattak a látogatók: AERON, ARTYPICAL NUDE BY NUBU, DAIGE BUDAPEST, HELGATOTH, LAVIDAYARN, NINI, NUBU, PLIÉ, SECONDLAND, SUGARBIRD, TOTHBORI, VALBONA LEATHER, VIKTORIAVARGA, ZHOJA.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.11
Átfogó menetrendi módosításokat vezet be a VOLÁN-járatok közlekedésében a MÁV-csoport december 14-....
2025.12.11
A Ford és a Renault Csoport minap bejelentett egy mérföldkőnek számító stratégiai partnerséget,....
2025.12.11
Az elmúlt hetekben két újabb modellel bővült a nálunk is rohamtempóban sokasodó kínai autókínálat.....
2025.12.11
25 éve jelent meg a Bosch első adaptív sebességszabályozó rendszere. Bernhard Lucas veterán mérnök....
2025.12.11
Szöveges és térképes figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére 2025.12.11.....
2025.12.10
Míg Nyugat-Európában a második világháború után több sikeres törpeautó is készült, a vasfüggöny....
2025.12.10
Japánban és a fejlődő országokban is igen népszerű a taxisok és a vállalkozók körében a Probox,....
2025.12.10
A legszűkebb garázsok sem jelenthetnek többé akadályt.   ..
2025.12.10
A felkelő nap országában mindig is az autó alsó határát feszegették, különösen a XX. század derekán....
2025.12.10
A Mazda fejlett biztonsági megoldások iránti elkötelezettségét tükrözi, hogy a vadonatúj Mazda CX-5....