porscheforever
Minden döntőbe jutó járműről külön videót készítettek a magazin szerkesztői, amelyben röviden bemutatják azt, majd irány a pálya. Ebben az esetben a világ egyik legkedveltebb aszfaltcsíkja, Laguna Seca adott otthont a versengésnek, hogy leforgassák velük a látványos jeleneteket, illetve teszteljék az autók képességeit. A Porsche a jelenlegi 911 generáció debütálásakor, 2012-ben elnyerte a rangos újság legélvezetesebb autónak járó díját, egy évre rá pedig az összkerékhajtású Carrera 4S utasított maga mögé minden más utcai sportautót. Azóta átesett egy megújuláson a típus, minden motor turbófeltöltőt kapott (a szabályt erősítő kivétel a GT3) és egy szintén szórakoztató bemutatót is prezentált már róla Motor Trend csapata.
Most viszont már a pályán is kiderül, mit tud az akár hátsókerék-kormányzással is rendelhető 911 Carrera S. A 2013-as győztessel 1:39,19-es időt futott a veterán versenyző Randy Pobst és most is ő tolmácsolja nekünk vezetés közben az érzéseit. Többek között dicséri az autó kiegyensúlyozottságát, a motort, amelyen egyáltalán nem érezni, hogy turbófeltöltéses (itt a nyomatékgörbét hangsúlyozza), továbbá a PDK automatizált sebességváltót, ami szinte kitalálja a gondolatait. Végül bevallja, hogy szerelmes a Porsche 911 Carrera S-be, és ha lehetne elvinné még több körre!