Opel
Az Opel bejelentette, hogy 2018-ig 27 új modellvariánst és 17 új motort mutatnak be. Az agresszív fejlesztési ütem a DRIVE!2022 stratégia része, amelynek fő célja, hogy a márka elérje a 8 százalékos piaci részesedést Európában (Németországban 10 százalékot), hogy újra profitot termeljen, és, hogy javítsa autói minőségét. Ha az Opelnek tényleg sikerülne a jelenlegi 5,8 százalékról 8 százalékra növelnie a piaci részesedését, akkor a második legnépszerűbb márkává válna Európában.
A DRIVE!2022 valószínűleg a General Motors utolsó kísérlete az Opel megmentésére, mivel a rüsselsheimi cég 1999 óta már 18 milliárd dollár veszteséget termelt. Nemrég Opel-gyárak bezárásáról és globális platformok bevezetéséről született döntés, a General Motort még az a szívességet is megtette, hogy kivonta a Chevrolet márkát Európából, hogy ne vonjon el vevőket az Opeltől.
A DRIVE!2022 tervet először 2012-ben jelentették be, és azonnal eredménye is volt, mivel 2013-ban már több mint a felére csökkentették az európai veszteségeket. Idén azonban nehéz év elé néz a cég, mert a bochumi gyár bezárásának költségei ezt az évet terhelik majd. Az Opel a cég tervei szerint 2015-től fog újra nyereséget termelni. A Corsa új nemzedéke már idén megjelenik, a következő négy évben leváltják az Agilát, az Astrát, az Insigniát, és az Antarát is.