abroncsértékesítés

Nokian WR A4 - Felejtsd el az előrejelzéseket

2016.11.03.

Több mint négy év fejlesztés eredménye a sportos Nokian WR A4 téli gumiabroncs. A futófelület mintázata, a struktúra és gumi vegyületek a finn szakértelmet és a tőlük elvárható ezer órányi számítógépes modellezést, laboratóriumok közötti összehasonlítást és változó körülmények közötti hiteles vizsgálatot tükrözi.

Ellenőrzött biztonság

A változó téli időjárás bajnokaként, a Nokian WR A4 biztonsági tulajdonságait a Nokian Tyres saját „Fehér pokol” vizsgaközpontjában finomították, a jellegzetesen sarkvidéki Lappföldön – Ivalo községben. A Nokian tesztpályáján rendelkezésre álló latyakos-csúszás vizsgálati módszer lehetővé tette számukra, hogy a gumiabroncsok latyak tulajdonságait vizsgálva új szinteket érjenek el.

Megbízható, gondtalan vezetés

A Nokian WR A4 asszimetrikus futófelület mintázata lehetővé teszi, hogy pontosan irányítható legyen a téli gumiabroncs latyakos és a száraz utakon egyaránt. A merev külső váll, a középső területen elhelyezkedő százlábú lamellák és a belső vállban elhelyezkedő zóna-optimalizált lamellák teljes hatása alkotnak egy ellenőrzött kombinációt, amely lehetővé teszi a Nokian WR A4 biztonságos és kényelmes futását. A precízen optimalizált barázda struktúra és az új innovációk garantálják, hogy a Nokian WR A4 nyugodt és csendes módon érintkezzen az úttal különböző útviszonyok mellett.


 

  • Fejlett téli tapadás száraz, nedves és hófödte utakon
  • Rendkívül stabil és kiegyensúlyozott teljesítmény
  • Maximális kényelem

 

Coanda technológia

A belső vállon található barázda blokkok ívelt, rámpához hasonló kialakítása vezeti és felgyorsítja a víz áramlását a hosszirányú rovátkákból a keresztirányú rovátkákba. A kiváló vízen történő felcsúszást megakadályozó tulajdonságok még a gumiabroncs kopásával is megmaradnak.

Százlábú lamellázás

A központi részt egy szilárd hosszirányú bordázat dominálja, amely kiálló lamellákkal rendelkező bordázati blokkokból áll össze, ezért is hasonlít a százlábú lábnyomára. A felosztott 3 dimenziós százlábú lamellázás maximális érintkezési felületet biztosít, és különböző elfordulási szögekben is maximálishatást nyújt, ezzel növelve a tapadást a havon és a latyakon is, valamint javítva az irányítást.

Forrás: www.marso.hu

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.26
Nico Hülkenberg, a Haas Forma-1-es csapatának német pilótája jövőre a Saubernél, majd annak....
2024.04.26
A #5-ös nevű elektromos SUV-modellt az európai piacra szánják. ..
2024.04.26
Hello Budapest! Hello Belváros! Az eddig is nyüzsgő Károly körút újabb nevezetességgel bővült, itt....
2024.04.26
- Lezárták az M7-es autópálya Letenye felé vezető oldalát Balatonvilágosnál, ahol egy teherautó és....
2024.04.26
A YouTube-on jelent meg egy nem mindennapi felvétel, amin rendkívüli zajhatások közepette "görgőzi....
2024.04.26
Leküzdi még az árvizet is.   ..
2024.04.26
Frontálisan karambolozott egy busz és egy személyautó Sopronnál, a 8518-as út 26-os....
2024.04.25
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....