DTM
A Forma-1-et is megjárt Paul di Resta úgy tudott győzni szombaton, hogy előnyt kovácsolt a korai kerékcseréjéből és a safety-car periódusból.
A verseny első felében az időmérőn domináló Audik vezettek René Rasttal, Mattias Ekströmmel és Jamie Greennel a dobogós pozíciókban. De a négykarikás sofőrök számítását keresztülhúzta, hogy di Restán kívül Bruno Spengler és Timo Glock is az első hat körben állt ki kerékcserére. Miután ők végeztek, Maxime Martin autója megállt a pályán, amiért beküldték a safety cart, és lezárták a bokszutcát.
Di Resta, Spengler és Glock a kerékcsere időveszteségét könnyen ledolgozhatták a safety car mögött, és mivel a mezőny többi tagja a safety car kiállása után állt csak ki a bokszba, a három versenyző az újraindítást követően az élen találta magát. Szoros verseny alakult ki közöttük, de di Resta visszaverte a támadásokat, és behúzta a győzelmet magának és a Mercedesnek.
Mike Rockenfeller hamarabb állt ki a bokszba a többi audisnál, ezért elévágással került Rast és Green elé a pályán. Kerék-kerék elleni csatát vívott az utolsó körben Spenglerrel a célegyenesben, de mivel a külső íven volt, nem tudta megelőzni a BMW-s vetélytársát, ezért nem állhatott fel a dobogóra.
Mattias Ekström a verseny elején vezetett is, de aztán meg kellett elégednie az ötödik hellyel, a hátránya öt másodperc volt a legjobb audis, Rockenfeller mögött. A pole pozícióból indult Rast lett a hatodik, mögötte Green futott be. A britnek keményen kellett védekeznie Edoardo Mortara ellen, mikor levágta a sikánt, de megtartott a helyét, sőt, a végén megelőzte Gary Paffettet is. A manőver során Mortara lendületet vesztett, amit Marco Wittmann kihasznált, és elment mellette, és megszerezte a még pontot érő nyolcadik helyet. Vasárnap még egy versenyt futnak a DTM versenyzők a Hungaroringen.