rendőrség
A rendőrautót az Ariel Atom 3.5R típusból készítették, a szériamodellhez képest annyi a különbség, hogy ellátták a brit rendőrség hivatalos festésével, szirénával és fényhíddal. A kocsi kétliteres, kompresszoros, 350 lóerős Honda motorjához nem nyúltak, de nem is volt rá szükség, mert a szellős sportkocsi így is legyorsul minden szériaautót a LaFerraritól a Bugatti Veyronon át a McLaren P1-ig.
Az Ariel rendőrautója egy olyan kampány számára készült, ami a motorkerékpárosok védelmére hívja fel a figyelmet, ugyanis Nagy-Britanniában minden ötödik, közlekedési balesetben meghalt ember motorkerékpáros. Ez a téma azért különösen aktuális az Ariel számára, mert a cég hamarosan bemutatja az első motorkerékpárját.
„A mi autóink arról szólnak, hogy hogyan lehet gyorsan, nagyon gyorsan menni, de ezt csak bizonyos helyen és időben lehet megtenni” – nyilatkozta Simon Saunders, az Ariel igazgatója. „Az Atomot arra terveztük, hogy versenypályán vezessék, ahol a biztonságosan lehet megtapasztalni azt, hogy milyen a határon autózni. Azt a profi környezetet arra a célra tervezték. A közút viszont nem arra való, hogy a magunk, és a járműveink határait feszegessük”.
„Hamarosan bemutatjuk az első motorkerékpárunkat, és azt szeretnénk, ha a járműveink és a vezetőik biztonságban lennének, ez az üzenet nagyon fontos számunkra. Minden van egy vesztese a motorkerékpáros karamboloknak, és az a motoros” – tette hozzá.