roadster
Az új E10R lényege a közepesen felszerelt turbó 2,3 literes EcoBoost motor, mely 261 kW-ra és 475 Nm-re képes. Ez bővel felülmúlja a 149 kW-os E10-est, és vetekszik a Ford Focus RS-sel, bár súlyra csak fele annyit nyom, hiszen a Zenos mindenestül csak 700 kiló.
Ekkora erő, egy ilyen könnyű testben annyit jelent, hogy a Zenos iszonyatosan gyors: 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a maximális sebessége 250 km/h.Az autó különleges OZ RACING kerekeken ül, melyek AVON ZZS gumikba vannak csomagolva, amellett hogy jól néz ki, kb. 10 kilóval csökkentik a rugózatlan súlyt.
És igen, ahogy arra számítani lehetett, ez a szuperkönnyű autó belülről elég spártai. A sofőr és a navigátor még kompozit 4 pontos biztonsági öv alatt ülnek, de amikor a felszereltségi lista harmadik vagy negyedik pontja a 12 voltos szivargyújtó, akkor ott azért sejteni lehet, hogy bizony nem egy Rolls-Royce-ba ülünk bele.
Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lehetne egy kicsit megfűszerezni a belsejét: a szénszálas ülések, a hatpontos verseny biztonsági övek, és a gyorszáras kormánykerék mind-mind elérhetőek. A Zenos étoszának veleje mindig is az elérhető áru teljesítmény volt, így nem meglepő hogy teljesítmény-érték arányában ez az autó egyáltalán nincsen túlárazva, 44 ezer dollárba kerül. Persze nem olcsó, de mindenképpen ésszerű befektetésnek számít.