autóeladások

Több mint 1 millió darab kelt el ebből a modellből Európában

2025.02.04.

Az Európában Európa számára fejlesztett és gyártott, azóta ugyanakkor már több kontinensen sikerrel forgalmazott modell igazi sikertörténet.

A Toyota C-HR igazi sztár: a modell első és második generációjára egyaránt jellemző jellegzetes kupé-szerű sziluett és az érzelmes stílus minden más Toyota modellnél több új vevőt és rajongót hozott a Toyota márka számára. Az úttörő Toyota C-HR újabb kiemelkedő sikerét aláhúzza a nemrég elért egymilliós mérföldkő az európai eladások tekintetében, ezzel is kihangsúlyozva, hogy a Toyota egyik legkelendőbb modellje és márkaikonja a kontinensen.

Csupán kontinensünkön nem kevesebb, mint 1 millió példány talált belőle gazdára 2016-os bemutatása óta, hatása ugyanakkor a puszta értékesítési darabszámokon messze túlmutat: ez volt az első olyan autó, amely gyakorlati megtestesülése volt a vállalat akkori világszintű elnöke, ma pedig a Toyota igazgatótanácsának elnöke, Akio Toyoda ígéretének: „No more boring cars.” – azaz nincs többé unalmas autó.

A Toyota C-HR valósággal bemutatásakor berobbant a piacra, minden korábbinál népszerűbbé és trendibbé téve a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos meghajtást, ezzel elévülhetetlen érdemeket szerezve az autóvásárlók véleményformálásában és az európai újautópiac zöldülésének elősegítésében. Bár értékesítési darabszámai még a modell bemutatása után 8 évvel sem csökkentek, a Toyota 2024-ben bemutatta a vadonatúj, ugyancsak Európában tervezett, fejlesztett és gyártott második generációs Toyota C-HR-t, amely még magasabbra emelte a lécet, mind dizájn, mind jövőbemutató technológiák tekintetében, és a modell történetében először a világ legfejlettebb, harmadik generációs plug-in hibrid elektromos meghajtásával is elérhető volt, markánsan hozzájárulva ahhoz, hogy a márka tavaly 36%-al növelte plug-in hibrid eladásait a kontinensen.

A Toyota C-HR első generációja még modellciklusa végén is jól teljesített az értékesítés terén, és ezt a teljesítményt továbbvitte a második generáció is, hiszen továbbra is a Toyota egyik legnépszerűbb modellje maradt, amely még mindig új vásárlókat vonz. Eközben az új Toyota C-HR PHEV jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előző évhez képest 36%-al nőttek a márka plug-in hibrid eladásai, így a tavaly az Európában gazdára talált 131.622 Toyota C-HR-ből 115.525 darab volt az öntöltő hibrid elektromos és 16.088 darab a plug-in hibrid elektromos kivitel.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.10
Halálosan láthatatlan: Az ÖAMTC – Osztrák Autóklub -  riasztást adott ki a silány minőségű....
2025.02.10
A Széchenyi István Egyetem meghatározó szereplője az élenjáró járműipari technológiák....
2025.02.10
Michael Breme, igazgatóságunk elnöke és Achim Grewe, vállalatunk pénzügy, IT, beszerzés, compliance....
2025.02.10
Egyre többször és egyre nagyobb mennyiségben érik el Magyarországot is a Szaharából induló....
2025.02.10
Nem csak nálunk, Ausztriában is lopják a közlekedési táblákat.   ..
2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..