BMW

Új beszerzésési főnöke van a BMW-nek

2016.07.24.

A negyvenhét esztendős Markus Duesmann 2016. október 1-jétől tölti be a nyugdíjkorhatárba lépő Dr. Klaus Draeger aktuális munkakörét.

A negyvenhét esztendős szakember 2016. október 1-jétől tölti be a nyugdíjkorhatárba lépő Dr. Klaus Draeger aktuális munkakörét.

A BMW AG felügyelő bizottsága tegnapi ülésén Markus Duesmann-t jelölte ki a vállalatcsoport igazgatótanácsának beszerzésért és beszállítási hálózatért felelős új tagjává. A negyvenhét éves szakembernek 2016. október 1-jén adja át aktuális munkakörét a jelenleg ötvenkilenc esztendős Dr. Klaus Draeger, aki a német törvényben meghatározott nyugdíjkorhatár elérésével köszön le az igazgatótanácsból.

Markus Duesmann gépészmérnökként csatlakozott a BMW Group-hoz 2007-ben, az egykori BMW Sauber Forma-1-es csapat versenyautó-hajtásláncért felelős vezetőjeként. Ezt követően a Driving Dynamics részleg irányítója, majd a vállalatcsoport járműfejlesztési divíziójának hajtáslánc-technológiákért felelős vezetője lett, ahol jelenleg is dolgozik.

Miután megszerezte gépészmérnök diplomáját, Dr. Klaus Draeger gyakornokként kezdte meg karrierjét a BMW Group-nál, 1985-ben. 2006-ban lett a vállalatcsoport igazgatótanácsának tagja, ahol 2012-ig a járműfejlesztési divízióért felelt, azóta pedig a nemzetközi gyártási hálózat beszerzési és beszállítói infrastruktúráját irányítja.

„Markus Duesmann személyében egy rendkívül elismert szakember és példás vezető kezébe adjuk a beszerzés és a beszállítói hálózat irányításának felelősségét, amellyel tovább folytatódhat a BMW Group sikertörténete” – nyilatkozta Dr. Norbert Reithofer, a BMW AG felügyelő bizottságának elnöke. „Szeretném megköszönni Klaus Draeger-nek azt a több mint harminc éven át tartó kiváló munkát, amellyel úttörő sikerekhez segítette hozzá a vállalatcsoportot.

A BMW AG igazgatótanácsának járműfejlesztésért felelős tagjaként végigvezette a BMW EfficientDynamics stratégia megvalósítását és a teljes modellpalettát behálózó digitális járműkapcsolati rendszer kialakítását, miközben a BMW i égisze alatt az elektromos hajtáslánc vízióját is életre keltette. Amint átvette a beszerzési és beszállítói hálózat iránti felelősséget, munkáját a partnerekkel és a beszállítókkal kialakított szoros együttműködés és az egyenértékű partnerkapcsolatok jellemezték. Irányítása alatt alakult ki a vállalatcsoport jövőbe mutató beszerzési politikája, az innovációra, a minőségre, a rugalmasságra és a költséghatékonyságra összpontosító szemlélet jegyében” – zárta gondolatait Dr. Norbert Reithofer.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.23
Közzétette az egyhetes ROADPOL akció eredményét az ORFK Kommunikációs Szolgálata. ..
2024.04.23
Egy eddig soha nem látott koncepciót húzott elő a Peugeot a tarsolyából.  ..
2024.04.22
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.22
Alig futott és egy fűtött garázsban pihent mintegy harminc éven át az a Honda NSX szupersportautó,....
2024.04.22
Összeütközött két személygépkocsi Budapest I. kerületében, a Hegyalja úton, a Sánc utcánál hétfő....
2024.04.22
Az ABB Motion legújabb, „Körforgásos jelleg: Nincs vesztegetni való idő” című jelentése szerint az....
2024.04.22
A felajánlóval, Ferencz Zsolt autótörténésszel és autóival május 18-án Felnémeten is találkozhat....
2024.04.22
A magyar után a német gyártószervezeti tanúsítványt is megkapta a pécsi Magnus Aircraft Zrt. A „....
2024.04.22
A Bridgestone Tatabánya ügyvezető igazgatójával egyebek mellett arról beszélgettünk, hogy....
2024.04.22
Idén áprilisban az írországi Dublinban rendezték meg a legnagyobb európai, közlekedés és mobilitás....