elismerés

Újra Business Superbrands díjat kapott a Magyar Közút

2022.11.29.

Már másodjára kaphatta meg az állami tulajdonú Magyar Közút Nonprofit Zrt. a Business Superbrands díjat. Az idén 15 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. továbbra is az egyik legaktívabb állami nagyvállalat a külső kommunikáció terén és úttörő az új generációs social media felületek alkalmazásában. A több évnyi tudatos stratégia mentén felépített kommunikáció egyik eredménye, hogy a vállalat idén újra Business Superbrands díjat nyert el. A társaság az országos közúthálózat üzemeltetőjeként az elmúlt években számos sikeres közlekedésbiztonsági kampányt és akciót valósított meg a dolgozói és az úton közlekedők érdekében is. Közösségi oldalain nemcsak egyedi és friss ötletekkel mutatja be a közútkezeléshez kapcsolódó feladatokat, hanem Magyarországon elsőként vezette be, hogy a gyorsforgalmi utakon található forgalomfigyelő kameráin keresztül valós helyzeteket részletesen bemutatva edukálja és segítse az autós, motoros, kamionos társadalmat, hogy csökkenhetőek legyenek a közlekedési balesetek számai az országos utakon.

A Magyar Közút nevében az elismerést Pécsi Norbert Sándor kommunikációs osztályvezető vette át.

Kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a cég a fiatalabb generációk által használt közösségi oldalakon való kommunikációra. Ennek köszönhetően a hivatalos TikTok oldaluk (www..tiktok.com/@magyarkozut) már több mint 46 ezer követőt szerzett magának a humoros és kreatív tartalmaknak köszönhetően, az Instagram oldaluk (www.instagram.com/magyarkozut) pedig mostanra az állami nagyvállalatok között az egyik legtöbb, több mint 52 ezer követővel rendelkezik. Természetesen a társaság a mondhatni klasszikusabb felületeken, így a Facebook-on, Youtube-on és LinkedIn-en is ugyanúgy aktív.

A társaság proaktív kommunikációjának köszönhetően 2021-ben az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. elemzései alapján 5500 sajtómegjelenése volt a cégnek, melynek jelentős, 25,4%-a pozitív és 74,3%-a semleges volt. A legtöbb cikk a társaság sajtótájékoztatói, közleményei, interjúi és social media tartalmai alapján született.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.08
A győri HUMDA Lab végzett az első helyen az újoncok között Abu Dhabiban. ..
2024.05.08
Meghökkentő gerillamarketinggel vezeti be Hollandiában az LBX városi crossovert a Lexus. A kampány....
2024.05.08
A járvány idején jelentősen csökkent az autólopások száma. 2023-ban azonban a rendőrség jelentős....
2024.05.08
A 64-es főúton, Balatonbozsok belterületén egy kamion balesetezett. A 36-os km-nél a rendőrök....
2024.05.08
- A kormány elfogadta a kereskedők javaslatát, és úgy döntött, hogy az üzemanyag árának....
2024.05.08
Mérnökből érezhetően többet, szoftverfejlesztőből kevesebbet kerestek a tavaszi egyetemi....
2024.05.08
Egy új felszereltségi szinttel, valamint általában nagyobb tudással kerül forgalomba a Toyota Crown....
2024.05.08
- A Nemzetgazdasági Minisztériumban egyeztetett a győri Széchenyi István Egyetem, a kínai....
2024.05.08
- Több mint 27 millió forintos kárt okozott egy rongáló a MÁV-START jegykiadó automatáiban -....
2024.05.08
Egy kicsi, takarékos, praktikus és megbízható kisautót kerestünk, amikor eldöntöttük, hogy idén is....