Ducati
Eccles úgy indult neki, hogy beszerzett egy Ducati Monster S2R lengőkart, mely csöves szerkezetével jobban illik a Scramble vázhoz. „ Az új Ducati Sramble egy remek alap, azonban néhány szükségszerű ár és termék-kompromisszummal terhelt.” –magyarázta Eccles.
Eccles mindig is imádta a Ducatira oly jellemző vázat, és ez a szenvedély visszaköszön például az új gép benzintartályánál. A váz vonalai és szögei is ezt visszhangozzák, mely az elvékonyodó, kúpszerű formát eredményezi aztán, amely a járgányban mindenhol jelen van, az üléstől a fényszóróig.
Ez a vékony forma aztán magával hozta a lecsupaszított stílust, mely Eccles szerint jól passzol a Sramble DNS-éhez. Innentől aztán az összes fölösleges részlet és elem elhagyásra került, beleértve pár műanyag alkatrészt is. Az eredmény egy 148 kg-os motorkerékpár lett, mely 39 kilóval kevesebbet nyom, mint az eredeti változata.
A keretet aztán Rosso Corsa-ra festette, mely egy erős neon-narancs szín, s a Ducati versenymotorjainak a színe, a karosszéria pedig szolid szürke árnyalatot kapott, mely jól passzol a vékony testhez.
(Forrás: miferfaik.hu)